arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

علی دایی: نتيجه دروغ و عوام‌فريبي در پرسپوليس همين مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي راه آهن مي‌گويد تا زماني كه كارهايمان پايه‌اش دروغ و عوام‌فريبي باشد نتيجه‌اش همين چيزي مي‌شود كه در پرسپوليس مي‌بينيم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علي دايي در نشست مطبوعاتي پيش از بازي برابر پرسپوليس گفت: ما بازي بسيار سختي مقابل پرسپوليس داريم. خودم فكرش را نمي‌كردم روزي دوباره به عنوان رقيب جلوي پرسپوليس بايستم اما متاسفانه از شانس بد من است. من عاشقانه پرسپوليس را دوست دارم. پرسپوليس هميشه تيم محبوب من است.

وي ادامه داد: آرزويم اين بوده كه هميشه پرسپوليس را در بهترين شرايط ببينم. هواداران هم به عشق اين تيم روزها را سپري مي‌كنند اما بنا به كار حرفه‌اي كه دارم با توجه به تمام توان‌مان سعي مي‌كنيم در اين بازي نتيجه بگيريم. تمرين‌هاي خوبي را پيگيري كرده‌ايم و اميدوارم بتوانيم سربلند بيرون بياييم.

وي درباره مشكلات مالي باشگاه راه آهن هم گفت: مشكل خاصي نيست. تمام تيم‌هاي ليگ برتري امسال و سال‌هاي قبل كم و بيش با چنين مشكلاتي روبه‌رو بوده‌اند و راه آهن هم از اين قاعده مستثني نيست. نمي‌توانيم كه مشكلات را پنهان كنيم. من امروز در جلسه هيات مديره حاضر شدم و قرار شد تا آخر اين ماه مشكلات‌مان حل شود. اين مشكلات حل‌ شدني است.

وي افزود: بايد از بازيكنانم تشكر كنم كه با غيرت و تعصب كار كردند. مالكان باشگاه هم خيلي تلاش كردند و تا الان 5 ميليارد و 300 ـ 400 ميليون تومان به باشگاه تزريق كرده‌اند اما متاسفانه چاله‌ها زياد است و نمي‌توانيم آن‌ها را پر كنيم. متاسفانه بازيكنان و كادر فني بيشتر از همه به لحاظ مادي لطمه خوردند.

دايي همچنين گفت: در شرايط بد اقتصادي جامعه جاي تقدير دارد كه چنين افرادي آمده‌اند و در فوتبال سرمايه‌گذاري مي‌كنند و شايد سال‌هاي سال طول بكشد تا انتفاعي از اين سرمايه‌گذاري داشته باشند. بايد اين افراد را كمك كرد. به هر حال تلاش مي‌كنيم راه آهن با قدمتي بيش از 70 سال به نتيجه آبرومندي برسد.

دايي در پاسخ به اين سوال كه چرا تيم شما با وجود جلو بودن در بيشتر ديدارها، بازي‌هايش را مساوي كرده يا باخته؟ گفت: با حرف شما موافقم. ما زحمات زيادي مي‌كشيم اما در چند بازي در دقايق آخر زحمات‌مان به هدر رفت. ما تمام نقاط ضعف و طريق رفعش را مي‌دانيم. بايد حمايت شود كه بتوانيم در نيم فصل سه چهار بازيكن را جذب كنيم. ما از اول مي‌دانستيم ميانگين قدي تيم ما بويژه در خط دفاع كوتاه است. ما روي توپ‌هاي بلند مشكل داريم اما من نمي‌توانم بازيكنانم را عمل جراحي كنم و قدشان را اضافه كنم.

دايي درباره حرف‌هاي استيلي و تناقضي كه اين حرف‌ها با صحبت‌هاي ابتداي فصل كاشاني داشت گفت: فهم و شعور مردم ما خيلي بالاست. آقايان از يك طرف مي‌گفتند ما با هيچ مربي‌اي مذاكره نداشتيم اما از يك طرف ديگر مي‌بينيم كه استيلي مي‌گويد آقايان به بيك‌زاده مي‌گويند برو بهترين بازي‌ات را انجام بده و بعد به تيم ما بيا. چطور مي‌شود اين ضد و نقيض گويي را باور كرد. كاري كه از ابتدا پايه‌اش بر دروغ و عوام‌فريبي بوده نتيجه‌اش همين مي‌شود. من يك سال و نيم تلاش كردم و امسال مي‌توانستم با اين تيم نتيجه بگيرم چرا كه نقاط ضعفش را مي‌دانستم و تازه با اين مردم انس گرفته بودم. من از اين متاسف هستم. آقايان رفتند و جوابگو نيستند. تا كي مي‌خواهيم به مردم دروغ بگوييم؟ مي‌بينيم نتيجه آن دروغ‌گويي و مردم فريبي همين مي‌شود كه الان مي‌بينيد. حيف اين مردم و اين تيم نبود؟ با مردم بودن معناي ديگري دارد كه بعضي‌ها آن را نمي‌دانند. بعضي از ما خودمان را به بنده خدا مي‌چسبانيم اما به خود خدا چسبيدن آدم را بالاتر مي‌برد.

وي افزود: من فردا مجبورم به خاطر تيمم فردا روبه‌روي تيم محبوبم بازي كنم و تمام توانم را به كار مي‌گيرم اما چرا بايد وضعيت باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس اين طور شود؟ معلوم شد كه من بيراهه نمي‌گفتم و حرف‌هايم درست بود. آن‌ها هر كاري مي‌كردند تا من ضربه بخورم و شكست خورده بروم اما آن بالايي نگذاشت. قبول دارم آن چيزي كه در لياقت مردم و هواداران بود را نتوانستم انجام بدهم. به هر حال اين خواست خدا بوده كه در راه آهن باشم و جلوي تيمي بازي كنم كه عشقش در وجودم است.

خبرنگاري از دايي پرسيد شما دوست داشتيد در شرايطي با پرسپوليس بازي كنيد كه تقابل شما با استيلي و كاشاني باشد؟ كه دايي گفت: آدمي كه از او اسم برديد را حتي دوست ندارم ببينم. تقابل ديگر چه چيزي است. اما استيلي هم‌بازي من بوده و من با او خاطرات بد و خوب زيادي داشتم اما به اعتقاد من راهي كه او انتخاب كرد، درست نبود. شايد خودش بگويد انتخابش درست بوده است اما من نظر ديگري دارم. من خودش را دوست دارم و با برادرانش دوست هستم اما با راهي كه انتخاب كرد موافق نبودم. تقابلي با او نخواهم داشت اما منتظر روزي نبودم كه بخواهم رودرروي پرسپوليس بازي كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شايعه شده شما سرمربي يا مشاور باشگاه پرسپوليس خواهيد شد، گفت: من سرمربي راه آهن هستم. ما روي حرف‌مان مي‌ايستيم چه برسد به قراردادمان. من تا زماني كه باشگاه راه آهن من را بخواهد، بر روي تعهدم با اين تيم هستم.

وي درباره گزينه‌هاي مطرح شده براي هدايت پرسپوليس گفت: نمي‌توانم راجع به اين گزينه‌ها اظهار نظر كنم اما پرسپوليس تيم بزرگي است و از درون دروازه تا خط حمله بازيكناني را دارد كه هر مربي‌اي آرزوي داشتن‌شان را دارد. اما نبايد با الفاظ و جملات بازي كنيم. پرسپوليس تيم بزرگي است و مي‌تواند در نيم فصل دوم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
1
6
علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
1
6
تفاوت استیلی و دایی رو از اینجا میشه فهمید....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
انتخاب چند وقت دیگه به خودت هم میگیم عل....ی داااااایی
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
من طرفدار پرسپوليس نيستم ولي بايد بگم پرسپوليس با دايي ميتونست موفق بشه؛ما نمي دونيم چرا خيلي ها نمي خوان دايي رو بعنوان يك اسطوره و افتخار براي كشور بدونند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
موفق باشي انشائالله
نظرات بینندگان