arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

سیلاب سه مسیر ارتباطی در سیستان را بست

فرمانده پلیس شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب سه مسیر ارتباطی در سیستان از بعد ازظهر امروز (یکشنبه) بسته شد.همچنین با توجه به افزایش حجم ورودی آب تردد تمامی وسایط نقلیه سنگین محور زابل - زاهدان به دلیل فشار بر پایه های پل نهراب از روی این پل ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده پلیس شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب سه مسیر ارتباطی در سیستان از بعد ازظهر امروز (یکشنبه) بسته شد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اینک مسیرهای بنجار - هیرمند، نیاتک- هیرمند و هیرمند- زابل بر اثر جاری شدن سیلاب بسته است.

وی ادامه داد: ضروریست شهروندان عزیز از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیرهای جریان آب خودداری کنند.

بر اساس اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زابل، با توجه به افزایش حجم ورودی آب تردد تمامی وسایط نقلیه سنگین محور زابل - زاهدان به دلیل فشار بر پایه های پل نهراب از روی این پل ممنوع است.

به گزارش ایرنا سیلاب های غیر قابل کنترل افغانستان از اواخر اسفند سال گذشته در منطقه سیستان جاری شده است.

این سیلاب ها پس از بارندگی های هفته گذشته در حوضه آبریز رودخانه هیرمند و آب شدن برف های کوههای هندوکش در بالا دست این رودخانه از جمعه شب (30 فروردین) سیلاب شدت بیشتری گرفته است.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

نظرات بینندگان