arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

پمپئو: در حملات سریلانکا چند آمریکایی کشته شدند

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا گفت که در حملات تروریستی امروز در سریلانکا چند آمریکایی کشته شده‌اند. سفارت آمریکا نیز اعلام کرد که به صورت خستگی ناپذیر در حال تلاش برای فراهم کردن تمام کمک‌های ممکن به شهروندان آمریکایی است که از این حملات آسیب دیده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پمپئو: در حملات سریلانکا چند آمریکایی کشته شدند «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا گفت که در حملات تروریستی امروز در سریلانکا چند آمریکایی کشته شده‌اند.

سفارت آمریکا نیز اعلام کرد که به صورت خستگی ناپذیر در حال تلاش برای فراهم کردن تمام کمک‌های ممکن به شهروندان آمریکایی است که از این حملات آسیب دیده‌اند.

دانمارک نیز اعلام کرده در حملات امروز سریلانکا دست کم 3 شهروند این کشور کشته شدند.

مقام‌های پلیس سریلانکا امروز (یکشنبه) از وقوع چند انفجار در این کشور آسیایی خبر دادند.

بنا بر اعلام پلیس، این انفجارها در سه شهر از جمله «کلمبو» پایتخت تجاری این کشور و حین مراسم «عید پاک» در کلیساها به وقوع پیوسته است.

کلیسای «سنت آنتونی» در «کوچچیکاده» پایتخت تجاری سریلانکا (کلمبو) و همچنین کلیسای «کاتوواپیتیا» در «کاتانا» هدف انفجار قرار گرفت. بنا بر گفته پلیس سریلانکا، در هتل «شانگری-لا» و «کینگبری» در پایتخت تجاری این کشور هم انفجارهایی صورت گرفته است. ساعتی بعد از انفجارهای اولیه، دو انفجار دیگر هم در دو نقطه در حومه کلمبو رخ داد.

بنا بر اعلام پلیس، آمار کشته‌ها به دستکم ۲15 نفر افزایش یافته است و بیش از ۴۵۰ تن نیز در این انفجارها زخمی شده‌اند. 

منبع: فارس
نظرات بینندگان