arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

نایب قهرمانی تیم مردان در لیگ برتر کاراته وان مراکش

تیم کومیته مردان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان تکیه زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب قهرمانی تیم مردان در لیگ برتر کاراته وان مراکشسومین مرحله لیگ برتر کاراته وان با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور به مدت 3 روز (جمعه 30 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه)در شهر رباط مراکش برگزار شد که در خاتمه تیم مردان کشورمان موفق شد با کسب یک مدال طلا توسط سجاد گنج زاده، مدال نقره توسط علی اصغر آسیابری و مدال برنز توسط صالح اباذری پس از تیم اوکراین بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زند.
در جدول رده بندی کومیته مردان، تیم اوکراین با ۲ طلا اول شد. تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم های مصر و قزاقستان هر کدام با یک طلا و یک برنز مشترکاً سوم شدند.
تیم ترکیه با ۳ نقره و یا برنز چهارم شد.ژاپن با یک نقره و ۲ برنزدر جای پنجم قرار گرفت و تیم های ازبکستان، آذربایجان، آلمان و ایتالیا با یک برنز مشترکاً در مکان ششم قرار گرفتند.

اما در مجموع مردان و بانوان جایی که تیم ایران علاوه بر 3 مدال طلا، نقره و برنز مردان، توسط طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز به 2 مدال برنز دست یافت، تیم ترکیه با ۳ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز اول شد. اوکراین با ۳ طلا و یک نقره در رده دوم قرار گرفت و تیم ژاپن با ۲ طلا، یک نقره و 6 برنز در جای سوم ایستاد.
تیم مصر با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز چهارم شد و تیم ایران با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز در جای پنجم قرار گرفت.
تیم های ایتالیا و قزاقستان با یک طلا و یک برنز ششم شدند، چین و سوئیس با یک طلا، روسیه و اسپانیا با ۲ نقره و یک برنز، چین تایپه و مکزیک بایک نقره و مراکش با ۳ برنز در رده های هفتم تا دهم ایستادند.
تیم های آلمان،آدربایجان، ازبکستان، یونان، اتریش، فلیپین و فرانسه نیز هر کدام با یک برنز مشترکاً یازدهم شدند.

نظرات بینندگان