arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

شفر: برای موفقیت مقابل الهلال می جنگیم

«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیم الهلال یکی از تیم های خوب قاره آسیا است، گفت: برای موفقیت مقابل این تیم بسیار تلاش خواهیم کرد و می جنگیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر: برای موفقیت مقابل الهلال می جنگیموینفرد شفر در نشست مطبوعاتی دیدار فردا (سه شنبه) استقلال ایران برابر الهلال عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه پیش از این بارها در ورزشگاه آل مکتوم با تیم های خود حضور داشته و دیدارهای زیادی را نیز برده است، افزود: امیدوارم فردا هم در این ورزشگاه موفق باشیم و بازی را ببریم. 
وی درباره تیم الهلال نیز تصریح کرد: الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست اما با این وجود به میدان رفته و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.
سرمربی آبی پوشان ایران در پاسخ به این سوال که چه برنامه و استراتژی برای این دیدار فردا طراحی کرده اید؟، اظهارداشت: به طور حتم برای پیروزی در این دیدار برنامه ریزی کرده و امیدوارم بازیکنان تمامی کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را فردا درزمین به اجرا بگذارند.
وی ادامه داد: به تمامی بازیکنانم ایمان داشته و می دانم آنان با تمام وجود برای کسب موفقیت در این دیدار تلاش کرده و می جنگند.
سرمربی استقلال با بیان اینکه یکی از مزیت های این تیم انبوه هواداران این تیم است، افزود: هواداران استقلال یکی از بهترین هواداران فوتبال در آسیا هستند؛ ایرانیان قابل توجهی در ایران زندگی می‌کنند و امیدوارم فردا هواداران استقلال را در ورزشگاه ببینم.
وی تاکید کرد: تمام تلاش ما خوشحال کردن هواداران این تیم است و اطمینان دارم هواداران عزیز استقلال در ایران هم با دعای خود به ما کمک خواهند کرد.
شفر همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای مهار «گومیس» مهاجم حریف دارید، عنوان کرد: گومیس بازیکن بسیار خوبی است و در نظر داریم راه توپ هایی که قرار است به او برسد را ببندیم چرا که در این صورت می توان او را متوقف کرد.

نظرات بینندگان