پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:
پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، موضوع بررسی و مشخص شد که این موضوع ناشی از مشکلاتی در مراکز داده این اپراتور بوده است.
در حال حاضر با اقدامات انجام شده از سوی این اپراتور بخشی از مشکلات مرتفع و کیفیت اینترنت تا حدودی بهبود یافته و تا تا ساعتی دیگر به طور کامل مرتفع خواهد شد.