arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

داماد ترامپ: تحقیقات مولر بدتر از مداخله روسیه در انتخابات آمریکا بود

کوشنر گفت: من فکر می‌کنم این تحقیقات (رابرت مولر) و همه گمانه‌زنی‌های که در دو سال گذشته در ارتباط با آن صورت گرفت تأثیر بسیار ناگوارتر بر دموکراسی ما نسبت به چند تبلیغ در فیسبوک داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جارد کوشنر گفت، تحقیقات رابرت مولر درباره مساله مداخله روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ از هر مداخله‌ای که روسیه در این انتخابات انجام داده بدتر بوده است.

به گزارش ایسنا، جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ و مشاور ارشد وی در یکی از معدود سخنرانی‌های عمومی خود هر گونه تأثیر روسیه بر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را کم اهمیت دانسته و گفت: اعتبار پیروزی دونالد ترامپ در این انتخابات تنها متعلق به کمپین انتخاباتی او است.

کوشنر در سخنرانی خود در یک گردهمایی ترتیب داده شده از سوی مجله تایم در نیویورک گفت: نگاهی به آن چه که روسیه انجام داد بیندازید. شما می‌دانید که روسیه یک سری تبلیغات را در شبکه اجتماعی فیسبوک خریداری کرد تا با استفاده از آنها برای ایجاد بذر اختلاف تلاش کند و این کار را کرد و این موضوع وحشتناکی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اما من فکر می‌کنم این تحقیقات (رابرت مولر) و همه گمانه‌زنی‌های که در دو سال گذشته در ارتباط با آن صورت گرفت تأثیر بسیار ناگوارتر بر دموکراسی ما نسبت به چند تبلیغات در فیسبوک داشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، چند روز پیش بخش عمده گزارش حدودا ۴۰۰ صفحه‌ای رابرت مولر درباره تحقیقاتش در مورد ارتباط احتمالی کمپین ترامپ با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ انتشار پیدا کرد و در این گزارش عنوان شد که عواملی از جانب روسیه تلاش کردند به دونالد ترامپ برای شکست دادن هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۱۶ کمک کنند.

این تحقیقات همچنین عنوان کرد که کمپین ترامپ از تأثیر این اقدامات علیه کلینتون بهره‌بردای کرد اما به صورت عمدی اقدام به تبانی با روس‌ها نکرده است.

در روزهای اخیر چند دموکرات از جمله الیزابت وارن، سناتور دموکرات، خواهان آغاز فرآیند استیضاح ترامپ به دلیل استقبال او از حمایتهای یک دشمن خارجی آمریکا شدند.

با این حال جارد کوشنر اظهار کرد، کاملاً با تحقیقات مولر همکاری کرده است.

کوشنر در ادامه خاطر نشان کرد: ما در کمپین انتخاباتی خبری از کارهای که روسیه انجام می‌داده نداشتیم.

نظرات بینندگان