arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۸۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰

الهیان : التماس دفتر ملکه انگلیس برای ادامه ارتباط با ایران

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پس از مصوبه مجلس مبنی بر کاهش رابطه با انگلیس از دفتر ملکه انگلیس با برخی مقامات کشور تماس گرفتند و برای ادامه ارتباط با ایران التماس می‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پس از مصوبه مجلس مبنی بر کاهش رابطه با انگلیس از دفتر ملکه انگلیس با برخی مقامات کشور تماس گرفتند و برای ادامه ارتباط با ایران التماس می‌کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشبه در سومین نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: طراحی سفارت مجازی آمریکا قبل از انتخابات در کشورمان برای حضور تأثیرگذار در عرصه انتخابات مجلس است. 

وی افزود: پیروزی ما در به غنیمت گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا معادلات رژیم صهیونیستی برای جنگ الکترونیک با کشورمان را به هم ریخت. 

الهیان قیام وال استریت را در اعتراض به استکبارجهانی دانست و ادامه داد: همان‌طور که رهبری فرمودند زمانی که مردم آمریکا متوجه شوند تمام بدبختی‌های آنها زیر سر صهیونیست است، نظام سرمایه‌داری جهان فرو می‌ریزد.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: از مدت‌ها قبل پیام‌هایی می‌گرفتیم که براساس آن غرب برنامه‌هایی جدی برای انتخابات آینده دارد چرا که دشمن نگران ایران توانمند و مقتدر است. 

وی افزود: مجلس براساس فرمایش امام(ره) در رأس امور است و اگر دشمن موفق شود مجلس آینده را منحرف کند، نقطه آغاز موفقیت آنها خواهد بود. 

الهیان با بیان اینکه انتخابات آینده با توجه به شرایط جهانی برای ما مهم و استراتژیک است، خاطرنشان کرد: مثلث جریان فتنه، جریان انحرافی و دشمنان خارجی برای منحرف کردن انتخابات آینده هستند.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهار داشت: جریان فتنه لیست تهران خود را ارائه داده و مهره‌های اصلی این لیست هم افرادی از جریان فتنه و عناصر اصلی آن هستند و قرار است اصلاح طلبان با استفاده از این حربه به مظلوم‌نمایی بپردازند چرا که می‌دانند این لیست رد صلاحیت می‌شود.

وی تأکید کرد: جریان فتنه، انحرافی و دشمنان خارجی قطعاً با هم پیوند می‌خورند تا بتوانند به موفقیت دست یابند.

الهیان با اشاره به اینکه مطالبه جنبش دانشجویی از اصول‌گرایان باید وحدت حداکثری باشد، ادامه داد: دشمن در صدد است تا از انتخابات آینده بهره‌برداری کند.

وی درباره تسخیر سفارت انگلیس از سوی دانشجویان اظهار داشت: حرکت دانشجویان در تسخیر سفارت نباید عقب‌گرد داشته باشد البته باید به حرکات سودجویان هم در این رابطه اشاره کرد.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس خاطرنشان کرد: حرکت دانشجویان در حمایت از مجلس کاملاً به جا بود و حتی جا داشت که دانشجویان 3 یا 4 روز جلوی سفارت تجمع کنند و این حرکات هم باید استمرار داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم چه شد که درب سه لایه سفارت انگلیس که رمزی هم هست، به راحتی و بدون به کار بردن هرگونه فشار باز شد؛ در سفارت انگلیس گرچه شیشه شکست ولی قفلی شکسته نشد، یعنی همه درها باز بود و این مسئله مشکوک است. 

الهیان اظهار داشت: پس از مصوبه مجلس مبنی بر کاهش رابطه با انگلیس، انگلیسی‌ها به التماس افتادند و حتی از دفتر ملکه انگلیس با برخی مقامات کشور تماس گرفته می‌شد و التماس می‌کردند و این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نقش جنبش دانشجویی را در بحث انقلاب‌های منطقه پررنگ می‌دانیم، گفت: یک جاهایی دیپلماسی سیاسی جواب نمی‌دهد اما دیپلماسی عمومی جواب می‌دهد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه باید در بررسی علمکرد دولت نکات مثبت و منفی با هم دیده شود، اظهار داشت: فرهنگ همان‌طور که در دوره‌های گذشته مظلوم بود در دولت اصول‌گرا هم در حال انحراف است.

الهیان در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی ما حمایت از سوریه است چرا که همه فشارهای جهانی به خاطر جایگاه سوریه در چرخه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
بابا 5 علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
39
17
وای خدا ممنونم چقدر این انگلیس رو خوار و ذلیل کردی.
دیگه واقعا در سطح بین الملل آبرویی براشون نمونده.
مرگ بر روباه پیر
:d
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
5
65
خودتون تیترتون را باور می کنید؟؟؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
5
58
اين عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی! اطلاع ندارند كه ملكه و دفتر ملكه حق مكاتبه مستقيم با ساير كشور ها را ندارند. هر نوع نامه نگارى بايد زير نظر دولت بريتانيا انجام شود.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
4
41
الهیان اینهمه اطلاعات ناب و دست اول و درست رو از کجا گیر آوردی...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
5
34
خوش بحال نفر اول که چقدر راحت باور کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
4
38
یه وقت قبول نکنید ها بزار همون جوری التماس کنه خوب
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
1
6
یاد سریال روزی روزگاری افتادم که جمله معروفی داشت{التماس نکن}
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
1
7
میگم حالا که اینطوره بر و بچه ها حمع بشن برن بقیه سفارتخانه ها رو بگیرند تا بعد دولتها به التماس بیفتند . اینطوری روابط از قبلش هم مستحکمتر میشه!مرسی دیپلماسی فعال !
بهزاد
|
PHILIPPINES
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
8
"عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پس از مصوبه مجلس مبنی بر کاهش رابطه با انگلیس از دفتر ملکه انگلیس با برخی مقامات کشور تماس گرفتند و برای ادامه ارتباط با ایران التماس می‌کردند."
...
روحیه آدم عوض میشه
نظرات بینندگان