arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

شفر: دو فینال برابر الدحیل و العین داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای صعود از مرحله گروهی دو فینال برابر تیم های الدحیل قطر و العین امارات داریم که باید پیروز شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای صعود از مرحله گروهی دو فینال برابر تیم های الدحیل قطر و العین امارات داریم که باید پیروز شویم.

«وینفرد شفر» در حاشیه تمرین استقلال و در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ایمانی که به شاگردانم دارم، مطمئنم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و می توانیم برابر این دو تیم در آسیا پیروز شویم.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برگشت برابر الهلال عربستان با یک گل شکست خورد و با 4 امتیاز در رده سوم گروه سی قرار گرفت.

وی در خصوص شکست برابر الهلال عربستان گفت: در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم ولی پس از صحبت بین دو نیمه با بازیکنان، 45 دقیقه دوم عالی بودیم و فرصت های خوبی گلزنی نیز داشتیم. البته پس از 10 نفره شدن حریف تیم ما کمی عصبی بازی کرد و قبول کنید که دیدار این دو تیم یک بازی عادی نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: پیش از آغاز این رقابت های هیچ یک از اهالی فوتبال شانسی برای موفقیت ما در آسیا قائل نبود ولی مطمئنم با حمایت هواداران، حتی می توانیم با 4 پیروزی در لیگ برتر ایران به قهرمانی برسم.

شفر با اشاره به اینکه شاگردانش برای موفقیت به انرژی مضاعف نیاز دارند، گفت: برای موفقیت در مصاف با پدیده در لیگ ایران امیدوار به پیروزی هستم ورسیدن به این هدف با قدرت، تمرکز، نظم و ذهنیت بسیار قوی حاصل می شود. زیرا پدیده یکی از بهترین تیم های ایران است.

وی درباره شایعه پیوستن «الهیارصیادمنش» به یک تیم ترکیه‌ای گفت: این شایعات همیشه هست ولی از مدیرعامل باشگاه خواسته ام که صیادمنش بماند.

سرمربی استقلال به موضوع عدم سفر«بیژن طاهری» مربی استقلال همراه این تیم به امارات برای بازی با الهلال گفت: این موضوع مسئله ای توافقی برای تمرین دادن بازیکنان حاضر در تهران است. البته در انتهای رقابت های لیگ درباره حواشی با خبرنگاران گفت و گو می کنم ولی الان تمام تمرکزم به موفقیت استقلال است.

شفر خاطرنشان کرد آنهایی که از استقلال به دلیل نوع آنالیز تیم الهلال انتقاد می کنند در خانه هایی خود روی مبل نشسته اند و من فقط به آنها لبخند می زنم.
دیدار دو تیم فوتبال پدیده خراسان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، شنبه 7 اردیبهشت ماه و از ساعت 20 و 15 دقیقه در مشهد برگزار می شود.

نظرات بینندگان