arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

دادگستری گلستان: هنوز پرونده‌‌ای برای مقصران سیل استان تشکیل نشده

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: هنوز پرونده‌ قضایی برای مقصران سیل در این استان تشکیل نشده است و منتظریم کار اسکان مردم به پایان برسد زیرا این امر در اولویت قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: هنوز پرونده‌ قضایی برای مقصران سیل در این استان تشکیل نشده است.

به گزارش ایرنا، هادی هاشمیان در حاشیه نشست روسای کل دادگستری‌ها و دادستان های سراسر کشور با رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران افزود: هنوز پرونده‌‌ای برای مقصران سیل گلستان تشکیل نشده است و منتظریم کار اسکان مردم به پایان برسد زیرا این امر در اولویت قرار دارد.

وی در مورد آخرین وضعیت مردم سیل ‌زده استان گلستان، گفت: اکنون مردم از اردوگاه‌ های موقت به منازل خود بازگشتند اما با توجه به این که منازلشان بیش از 20 روز دچار آبگرفتگی بوده و تخریب شده شود در چادرهای داخل منازلشان زندگی می ‌کنند.

رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص نحوه امدادرسانی به مردم گفت: امدادرسانی توسط دستگاه‌ های مختلف از جمله سپاه، ارتش و همچنین مردم انجام می‌گیرد و شرایط رو به بهبود است.
وی افزود: اقدامات ما انجام شده است، مستندات را جمع‌آوری کرده‌ایم و به محض این که شرایط بهتر شود و مردم در آرامش قرار گیرند، موضوع را رسانه ‌ای خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

نظرات بینندگان