arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

مهران مدیری: کسی نسخه قاچاق "قهوه تلخ" را نخرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با توزیع نسخه قاچاق سری جدید «قهوه تلخ» پیش از کسب مجوز و ورود به بازار، مهران مدیری درخواست کرد کسی نسخه قاچاق این سریال را نخرد.

پس از آماده‌سازی سری ۲۶ (حاوی قسمت‌های ۷۶،۷۷ و ۷۸)، این  قسمت‌ها با تیتراژی جدید به مرحله تکثیر رسیده‌ و قرار بود تا اواسط آبان ماه به بازار بیاید، اما پس از بازبینی قسمت های جدید، این بخش ها هنوز مجوز توزیع در شبکه نمایش خانگی را دریافت نکرده بودند و قرار بود مهران مدیری تغییراتی در این قسمت ها ایجاد کند اما این قسمت ها به طور قاچاق توزیع شده اند.

در همین خصوص وفا ملک زاده مدیر روابط عمومی مجموعه قهوه تلخ در گفت و گو با فارس گفت: متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه کسی یا کسانی اقدام به توزیع این قسمت ها به صورت قاچاق کرده اند اما تهیه کنندگان سریال به شدت در حال پی گیری ماجرا هستند.

وی ادامه داد: با بروز چنین رویدادی مهران مدیری از مخاطبان سریالش درخواست کرده تا پولی برای تهیه نسخه تقلبی پرداخت نکنند تا تکلیف ماجرا مشخص شود.

ملک زاده تصریح کرد: لینک های دانلود این مجموعه نیز به وفور در اینترنت مشاهده می شود و مراجع قضایی پیگیر این جریان هستند. ضمن اینکه اطلاعیه عدم خرید نسخه های قاچاق از سوی تهیه کنندگان از طریق پیامک برای همه خریداران سریال ارسال شده است.

سری جدید با حضور بازیگران جدیدی مانند یوسف صیادی، سپند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، ‌مه لقا باقری و لادن سلیمانی به همراه حدود ۱۸ بازیگر دیگر سریال که از دوران گذشته به امروز آمده‌اند انجام شد.

در خلاصه قسمت‌های جدید نیما زند کریمی پس از این که متوجه می‌شود با خوردن قهوه به همراه نازخاتون و بولوتوس به زمان حال آمده، در می‌یابد که گروهی از درباریان با همین شیوه پای به دوران فعلی گذاشته‌اند. بولوتوس آن ها را قال گذاشته و می‌رود و نیما مجبور می‌شود سرپرستی و مراقبت از گروه را به تنهایی به عهده بگیرد.

نیما در اولین قدم باید آنها را در جایی اسکان دهد. سراغ صاحبخانه سابقش می‌رود ولی متوجه می‌شود که تمام واحدهای آنجا در اجاره هستند.

نیما با ترفندی صاحبخانه را راضی می‌کند تا سرپناهی را در اختیار آنها قرار دهد. در خانه جدید مشکلات زیادی وجود دارد. وجود مدیر ساختمانی سخت‌گیر به اسم پرنیان، سرایداری تحصیلکرده و مودب، جوانی پرشور و پرجنب و جوش به نام هوتن و همچنین ناآشنایی جماعت درباری با مناسبات و تکنولوژی روز، حوادثی گاه کمیک به وجود می‌آورد...
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
POLAND
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
5
10
جناب آقای مدیری
خرید و استفاده از نسخه قاچاق قطعا" جرم بزرگی است و از نظر اخلاقی عملی زشت است
ولی شما با نگاهی به کارنامه و عملکرد خود مخصوصا از فصل های 10 به بعد میتوانید دلیل این بد اخلاقی را درک کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
4
8
ما که دیدیم مالی نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
5
10
اولا دیر گفتی ما خریدیم ، ثانیا کاملا مشخصه دی وی دی اش اصل و فقط پاکتش تقلبی است !!! حالا چه کلاهبرداری پشت قضیه است الله و اعلم ! از کجا معلوم خودتان نسخه تقلبی را بدون کارت قرعه کشی منتشر نکرده اید تا مردم مجبور بشن یکسری هم با کارت قرعه کشی از همین شماره خریداری کنند ؟؟؟!!!!
ناتشناس2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
2
تمام قرعه کشیاتون سوری بود و خودتون خرید نه مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
2
2
آقای مدیری... تمومش کن این سریال مزخرف رو...
نظرات بینندگان