arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

«کپی برابر اصل» با اصلاحات در پوشش ژولیت بینوش اکران می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس:مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی گفت: دو فیلم سینمایی عباس کیارستمی اجازه نمایش در گروه مخاطب خاص رادارند و «کپی برابر اصل» با اصلاحات در پوشش ژولیت بینوش اکران می‌شود.

علیرضا سجادپور  مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره مجوز اکران دو فیلم عباس کیارستمی گفت: فیلم سینمایی «شیرین» و «کپی برابر اصل» اجازه نمایش در گروه مخاطب خاص دارند و در خصوص «کپی برابر اصل» ماه‌ها پیش با آقای کیارستمی صحبت کردم و توافقات صورت گرفت که با اصلاحاتی در تصاویر فیلم (پوشش ژولیت بینوش) و انطباق آن با مسایل فرهنگی کشور مجوز نمایش آن در گروه مخاطب خاص صادر شود که ایشان نیز قبول کردند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا فیلم منطق با مسایل فرهنگی اصلاح شده است یا خیر گفت: هنوز نسخه اصلاح شده فیلم را ندیدم و نمی‌توانم نظر دهم اما با انجام اصلاحات نمایش هر دو فیلم در گروه مخاطب خاص مشکلی ندارد.

بنا بر این گزارش، اخیراً مدیرعامل پخش فیلمیران در یکی از روزنامه‌های صبح در یک نظرسنجی اعلام کرده بود که به دلیل مشکلاتی که فیلم‌های «شیرین» و «کپی برابر اصل» دارد اکران فیلم‌ها میسر نیست.

این در حالی است که رامین رحیمی (پخش کننده رسمی فیلم‌های سینمایی شیرین و کپی برابر اصل در ایران) با ارائه مستنداتی به ایلنا گفته است: حق پخش فیلم را از کمپانی mk2 برای ایران خریداری کرده‌ام و نسخه‌ دیجیتال و همچنین 35 میلیمتری فیلم خریداری شده است. قصد داریم فیلم را به دو شکل زیرنویس و دوبله در ایران به نمایش درآوریم.
نظرات بینندگان