arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

خداداد:قرارداد من در ابومسلم 140 ميليون تومان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان پس از شكست در مقابل تيم اتكا گرگان گفت: هنوز نتوانسته‌ايم بفهميم چرا در بازي‌ها نوسان داريم.

 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، خداداد عزيزي در جمع خبرنگاران افزود: مشكل ما اين است كه در يك بازي خيلي خوب بازي مي‌كنيم و در بازي بعد افتضاح مي‌شويم، ما نوسان زيادي داريم و با وجود تلاشي كه براي حل اين مشكل كرديم، اما هنوز نمي‌دانيم چرا تيم دچار نوسان است.

 

وي ادامه داد: به بازيكنانم گفته بودم كه نبايد در باد پيروزي هفته قبل بخوابند، ما در اين بازي در نيمه اول كاملا تعطيل بوديم و در اواخر نيمه دوم تازه يادمان افتاد كه بايد گل هم بزنيم، اما هر چه حمله كرديم فايده نداشت ولي در مقابل، تيم حريف دو حمله انجام داد و به دو گل رسيد.

 

تماشاچي حق دارد معترض باشد، اما توانايي تيم ما بيشتر از اين نيست

 

عزيزي در خصوص اعتراض هواداران تيمش نسبت به بازي بازيكنان تيم ابومسلم گفت: تماشاچي حق دارد معترض باشد، تماشاچيان ما تمام بازي‌ها را مي‌بينند و فوتبال را مي‌فهمند و نمي‌توانند قبول كنند كه يك تيم در يك بازي خيلي خوب و در بازي بعدش خيلي بد باشد، به همين دليل هواداران اين مساله را به حساب غيرت بازيكنان مي‌گذارند، اما توانايي تيم ما بيشتر از اين نيست.

 

وي افزود: هواداران از من مي‌خواهند كه هر 11 بازيكني را كه امروز بازي كردند، از تيم بيرون كنم، اما چنين چيزي غيرممكن است، ما نمي‌توانيم همه بازيكنان را اخراج كنيم و تيم ديگري بسازيم.

 

وي ادامه داد: من و كادر فني‌ام و حتي حشمت مهاجراني كه سابقه زيادي در فوتبال دارد و استاد اين رشته است هنوز سر در نياورده‌ايم كه چرا تيم ما در مقابل شاهين بوشهر اينقدر خوب بود، در مقابل تيم ايران جوان افتضاح بازي كرد و يا چرا بعد از بازي خوبي كه در مقابل استيل‌آذين انجام داديم، امروز بازي ما به اين وضع بود؛ ما امروز بي‌هدف بازي مي‌كرديم و اصلا خوب نبوديم، مقدار زيادي از زمان بازي را از دست داديم و بعد از آن متوجه شديم كه بايد گل بزنيم.

 

وي خاطرنشان كرد: بازيكنانم در خارج از خانه آرامش بيشتري دارند زيرا در بازي‌هاي خانگي براي برد به ميدان مي‌رويم، كه همين مساله باعث استرس بر روي آن‌ها مي‌شود، اما اين دليلي براي شكست ما نيست زيرا استرس و فشار براي همه تيم‌ها وجود دارد.

 

مچ پاي بز كوهي هم در ورزشگاه تختي مي‌پيچد

 

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم همچنين در خصوص اعتراض هوادارانش نسبت به تغيير مكان بازي اين تيم از ورزشگاه تختي به مجموعه ورزشي ثامن، ‌گفت: زمين ورزشگاه تختي ديگر تبديل به يك زمين خاكي شده است و به زودي به زميني سنگلاخي تبديل خواهد شد، كه مچ پاي بز كوهي هم در آن مي‌پيچد، ما به همين دليل بازي‌هايمان را به ورزشگاه ثامن منتقل كرديم تا بتوانيم از بازي روي زمين استفاده كنيم، اما متاسفانه از زمين خوب ثامن هم نتوانستيم استفاده كنيم، اگر مي‌خواستيم در ورزشگاه تختي بازي كنيم بايد از بازي مستقيم و درگيرانه و زدن زير توپ استفاده مي‌كرديم و به دعا مي‌نشستيم تا برنده شويم.

 

وي در خصوص وضعيت تيمش در جدول مسابقات عنوان كرد: دو بازي ديگر تا پايان نيم‌فصل داريم كه اميدواريم بتوانيم در آن‌ها نتيجه بگيريم، اما امروز با توجه به نتايج ساير تيم‌هاي مدعي در مسابقات، فرصت خوبي داشتيم كه خود را به صدر جدول نزديك كنيم اما متاسفانه موفق نبوديم.

 

مدعي باشيم، بازيكن مي‌گيريم

 

وي در خصوص برنامه‌هايش براي تعطيلات نيم‌فصل ليگ دسته اول ‌گفت: اگر در بازي‌هاي آينده موفق بوديم و توانستيم جزو مدعيان قرار بگيريم و هنوز شانسي براي صدرنشيني وجود داشت، به دنبال جذب بازيكن و تقويت تيم هم خواهيم بود.

 

مسوولان سياه‌جامگان خوشان علت جدايي‌ام را پيدا كنند

 

عزيزي در ادامه در پاسخ به ادعاي مالك باشگاه سياه‌جامگان مبني بر اينكه عده‌اي كه در تيم سياه‌جامگان بوده و به تيم ابومسلم رفتند باند بوده‌اند، گفت: مالكين باشگاه سياه‌جامگان خودشان به دنبال اين باشند كه دليل حضور ما در تيم ابومسلم را پيدا كنند، آن‌ها بايد علت جدايي من و ساير اعضاي تيم از سياه‌جامگان را پيدا كنند و بفهمند چرا ما كه از اول در كنار آن‌ها بوده‌ايم و خودمان تيم را بستيم، از آن‌ها جدا شده‌ايم.

 

وي افزود: تيمداري به اين وضعي كه دوستان فكر مي‌كنند نيست، آن تيم را آن‌ها تشكيل نداده‌اند، پشت ميز خود نشسته بودند و يك دفعه ديدند كه تيمي برايشان جمع شده است، آن تيم را من جمع كردم و آن را فرزند خود مي‌دانستم و تا وقتي كه احساس مي‌كردم براي آن باشگاه ارزش و احترامي دارم به آن‌ها خدمت كردم، اما خودشان بگردند دليل جدايي‌ام را پيدا كنند.

 

به كت مديرعامل باشگاه آويزان نيستم

قرارداد من در ابومسلم 140 ميليون تومان است

 

وي ادامه داد: من از آن دسته آدم‌ها نيستم كه به كت مديرعامل باشگاه آويزان باشم، هم‌اكنون 40 نفر فقط به كت خودم آويزان هستند، من در سياه‌جامگان دنبال پول نبودم و هيچ قراردادي هم نداشتم، اما دوستان خودرويي را به من دادند و گفتند اين پيش قسط قراردادت است، در حاليكه قراردادي وجود نداشت؛ در ابومسلم هم به دنبال پول نبودم و با اينكه مسوولان باشگاه بارها خواستند به قراردادم اضافه كنند، قبول نكردم زيرا كه براي كمك به اين تيم آمده‌ام، قرارداد من در ابومسلم 140 ميليون تومان است، در حالي كه همه مي‌دانند با هيچ تيم ديگري حتي حاضر نيستم دو برابر اين مبلغ هم قرارداد ببندم.

 

مسوولان سياه‌جامگان به پر و پاي من نپيچند

صحبت كنم، چيزهايي مي‌گويم كه يك شهر را بهم بريزد

كاري نكنيد، دليل جدايي‌ام را بگويم

 

عزيزي تاكيد كرد: از مسوولان سياه‌جامگان مي‌خواهم كه به پر و پاي من نپيچند، همه مي‌دانند كه اگر بخواهم صحبت كنم چيزهايي مي‌گويم كه يك شهر را بهم بريزد. پس خودشان دليل رفتنم را پيدا كنند و اجازه ندهند كه من دليل جدايي‌ام از سياه‌جامگان را به همه بگويم؛ دوستان در زماني كه با ابومسلم براي مالكيت تيم دعوا داشتند من برايشان عزيز بودم، اما نمي‌دانم بعدا چه شد كه همه چيز عوض شد؛ من دوست ندارم ديگر در مورد اتفاقات باشگاه سياه‌جامگان صحبت كنم، پس دوستان هم ديگر اين كار را انجام ندهند.

 

آدم‌هايي مثل من تاريخ مصرف ندارند

تا زماني كه به من نياز داشتيد، اسطوره بودم اما حالا شده‌ام باند؟

 

وي ادامه داد: آدم‌هايي مثل من تاريخ مصرف ندارند كه از آنها استفاده كنيد و بعد دورشان بياندازيد، تا زماني كه به من نياز داشتيد من برايتان اسطوره بودم اما حالا شده‌ام باند؟

 

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان خاطرنشان كرد: دوستان به دنبال علت جدايي تمامي اعضاي كادر فني خود از تيم باشند، من باندبازي كردم، ديگران چرا از سياه‌جامگان جدا شدند؟

 

من و هاشمي‌نسب محتاج پول آن‌ها نيستيم

 

وي در خصوص جدايي مهدي هاشمي‌نسب از تيم سياه‌جامگان نيز گفت: هاشمي‌نسب اصلا آقايان را نمي‌شناخت كه بخواهد به تيم آن‌ها برود، او به خاطر من به سياه‌جامگان آمد و دوستان قراردادي با او نوشتند و اعلام كردند كه براي اينكه بقيه بازيكنان اعتراضي نكنند، نصف مبلغ قرارداد را به عنوان قرارداد رسمي ثبت مي‌كنيم و نصف ديگر را به صورت غيررسمي به او مي‌دهيم، اما مدام براي پرداخت حقوق او بهانه تراشيدند و از اين كار سر باز زدند، من و هاشمي‌نسب محتاج پول آن‌ها نيستيم كه مدام براي پول‌مان درخواست بدهيم، به همين دليل هاشمي‌نسب تصميم گرفت از سياه‌جامگان جدا شود.

 

وي افزود: مالكان سياه‌جامگان تنها يك خودرو به من دادند كه اگر بخواهند آن را هم پس خواهم داد.
نظرات بینندگان