arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

تکذیب احضار دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد؛ خبری که در رسانه‌ها مبنی بر احضار دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس منتشر شده، صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد؛ خبری که در رسانه‌ها مبنی بر احضار دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر به مجلس منتشر شده، صحت ندارد.

حجت‌السلام احمد مازنی (رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس) در نامه‌ای که به رضا میرکریمی (دبیر سی‌ و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر) نوشته، آورده است: «در رسانه‌ها خواندم که جنابعالی (رضا میرکریمی) از مصاحبه منتسب به اینجانب گلایه کردید، لازم دانستم ضمن تکذیب خبر مذکور به شما و همه عزیزان برگزارکننده جشنواره جهانی فیلم فجر خداقوت عرض کنم و برای آن عزیز آرزوی توفیق مضاعف کنم.

نظر بنده در مورد جشنواره همان است که به صورت حضوری و در مصاحبه‌ با رسانه رسمی جشنواره اعلام کردم؛ جشنواره‌ای که جریان نفاق از خارج تلاش کرد تا از حضور آثار سینمایی کشورهای مختلف جلوگیری کند و از سوی برخی عناصر کج‌ سلیقه داخلی مورد هجمه قرار گرفت، در کنار نقد منصفانه پاسخی جز خداقوت زیبنده آن نیست.

در چند روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن کمیسیون فرهنگی مجلس، رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی را برای بررسی روند برگزاری این جشنواره و هزینه‌های آن احضار کرده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان