arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

انتقاد شدید علیخانی: وعده های دولت درباره ایجاد شغل تماما دروغ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جت الاسلام قدرت الله علیخانی عضو فراکسیون خط امام (ره) (اصلاح طلبان) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات گسترده دولت در سفرهای استانی تاکید کرد: مصوبات اصلی و کلیدی دولت اجرا نشده است.

به گزارش انتخاب به نقل از اعتدال، نماینده مردم قزوین گفت: البته یک سری مصوبات است که بودجه استانی را  تامین می کند و دولت آن را به حساب خود می گذارد ، اما مصوبات اصلی و کلیدی که به درد توسعه  و استان می خورد ، متاسفانه عمل نشده است.

عضو فراکسیون اقلیت ادامه داد: قرار بوده ظرف سه سال 70 میلیارد برای توسعه به بخش کشاورزی دهند ، اما یک قران هم داده نشده است؛ مصوبات حوزه آب ، 10 تا 12 مورد مربوط به تربیت بدنی و گاز رسانی الموت  نیز هیچ یک عملی نشده است ، در تمام این طرح ها پول را باید دولت می داد که نداد!

این نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: وعده های دولت درباره ایجاد شغل تماما دروغ است ؛ می گویند 40 هزار شغل بین استانها تقسیم می کنند ، نمی دانم  ملاک اینها چیست، چند نفری در اتاقی می نشینند ، جمع می زنند و اعلام می کنند!

علیخانی تصریح کرد: برای امتحان دولت درباره شعارها و وعده هایی که در زمینه اشتغال داده ، نامه های درخواست 12 نفر که اخیرا به دفتر ما رسیده را طی نامه ای برای رییس جمهور ارجاع دادم که شما که اینقدر شغل توزیع می کنید ، برای این افراد نیز کار ایجاد کنید؛ نامه آمد که میر تاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور این امر را به مدیر کل مربوطه در قزوین ارجاع داده؛ فردی را برای پی گیری امر فرستادم ، جواب دادند که ما نمی توانیم و شغلی نداریم ، فرستاده من خواسته بود این را مکتوب کنند ، اما نکرده بود و گفته بود حاج آقا (علیخانی) معرکه راه می اندازد!

وی افزود: شغل هایی که دولت وعده می دهد تماما به این گونه است ، من جدیدا نامه های دفتر تهران را به رییس جمهور ارجاع می دهم، اما متاسفانه از شعار تا بخواهی خبر است ، اما از شغل خبری نیست.

علیخانی در خاتمه گفت: بانک مرکزی اعلام کرده نرخ بیکاری 20 درصد است ، اما در استانی مثل کرمانشاه 35 درصد بیکاری است ، در کرمان و زاهدان و جاهای دیگری هم همینطور است و این وضع شعارهای دولت است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
1
15
واقعا مرد شجاع و حق گویی هستش. ایشالاه زنده و پایدار باشه
Ahmadkhani
|
GERMANY
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
0
درود بر شیخ دلاور ایران زمین که یه تنه بجای همه اصلاح طلبان شجاعت و راستی دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
0
تو این زمونه که همه مسئولین در مورد چیزهایی که به اونها ربط نداره (پهپاد و وال استریت و بحرین و ...)نظر میدن این یکی خیلی ادم حسابیه که حرف دل مردم رو میزنه.
نظرات بینندگان