arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

وزیر دفاع: چندين مدل هواپيماي بدون سرنشين در ايران طراحي شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: تهديد به تجاوز به مرزهاي كشور توسط كشورهاي آمريكا و اسرائيل ناشي از ضعف سازمان‌هاي بين‌المللي است كه خود اين كشورها به وجود آورده و كنترل كننده آن‌ها هستند

سردار احمد وحيدي در حاشيه‌ مراسم نمايش دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس آماد و پشتيباني نيروي زميني ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه آيا جنگ سايبري آمريكا و اسرائيل عليه ايران آغاز شده است، اظهار كرد: در زمان‌هاي گذشته دشمن جنگ سايبري را عليه ما به كار برده و سعي كرده است چندين ويروس را در سرويس‌هاي ما وارد كند اما جمهوري اسلامي در اين زمينه قوي ظاهر شده و همواره آن‌ها را دفن كرده است.

وي با بيان اين‌كه «جمهوري اسلامي خود را براي همه تهديدات دشمن آماده كرده است» گفت: جمهوري اسلامي امروز همه حوزه‌هاي جنگ سايبري و الكترونيك را بررسي كرده است به طوري كه امروز توانمندي‌هاي بسيار خوبي در جنگ الكترونيك و در جنگ نرم كه بعضا در شرايطي با همديگر قابل مقايسه هستند پيدا كرده است.

وزير دفاع در خصوص احتمال ادامه تهديدات و تجاوز به كشورهاي دنيا از طرف آمريكا نيز گفت: نمي‌توان از كشورهايي كه ذاتا سلطه‌طلب و تجاوزگر هستند انتظار ديگري داشت. چرا كه ذات كشورهايي مثل آمريكا براساس تجاوز نهاده شده است.

وي با بيان اين‌كه «تهديد به تجاوز به مرزهاي كشور توسط كشورهاي آمريكا و اسرائيل ناشي از ضعف سازمان‌هاي بين‌المللي است كه خود اين كشورها به وجود آورده و كنترل كننده آن‌ها هستند» گفت: همه اين تهديدها و تجاوزها در صورتي رخ مي‌دهد كه براساس منشور سازمان ملل نبايد كشوري به خود اجازه دهد كه به مرزهاي ديگر كشورها تجاوز كند.

وحيدي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر بهره‌گيري از تكنولوژي هواپيماي بدون سرنشين بهپاد به غنيمت گرفته شده توسط نيروهاي مسلح نيز گفت:‌ قبل از گرفتن اين هواپيما نيز نيروهاي مسلح ما در حوزهاي پرنده‌هاي بدون سرنشين موفقيت‌هايي در حوزه شناسايي كسب كرده است كه از قدرت، ‌دقت و تشخيص بسيار بالايي برخوردارند. همچنين تا به حال چندين مدل از هواپيماهاي بدون سرنشين نيز طراحي شده است و هم اكنون در كشور در حال تكامل و توسعه است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
0
سازمان ملل کجاست در امریکا پس خودشان این حق را بخود میدهند که به هرکشوری هر طور بخواهند نظر کنند جاسوسی را حق مسلم و دخالت در امور کشورها را واجب خود را گردن کلفت ذاتأ تجاوزگر وحشی حتی با مردم خود بیگانه چه کسی حق وتو را به ایشان اعطاء کرده چرا مکان سازمان در امریکاست تاریخ بوجود امدن امریکا 200 سال میباشد به بانک بین الملل بیشترین بدهی را دارد در طول تاریخ جنگ ستیزی پیشه کرده از امریکای لاتین امریکای جنوبی افریقا اسیا خاورمیانه و غیره مرگ بر تو ای امریکا
نظرات بینندگان