arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

استقرار نفتکش سانحه دیده ایرانی در بندر جده

شرکت ملی نفتکش ایران در تشریح آخرین وضعیت یکی از کشتی‎های ناوگان این شرکت که سه شنبه گذشته در دریای سرخ و در ۷۰ مایلی بندر جده دچار نقص فنی و آبگرفتگی در موتورخانه شده بود اعلام کرد: این کشتی هم اکنون در لنگرگاه بندر جده مستقر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت ملی نفتکش ایران در تشریح آخرین وضعیت یکی از کشتی‎های ناوگان این شرکت که سه شنبه گذشته در دریای سرخ و در 70 مایلی بندر جده دچار نقص فنی و آبگرفتگی در موتورخانه شده بود اعلام کرد: این کشتی هم اکنون در لنگرگاه بندر جده مستقر شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران به محض انجام هماهنگی های لازم و به منظور تسریع در رفع مشکل این کشتی، نسبت به اعزام تیم غواصی مجرب به منظور عیب یابی تاسیسات و بررسی علل بروز این سانحه اقدام خواهد شد. هم اکنون نیز بازرسی های فنی از کشتی درحال انجام است.

این کشتی شرکت ملی نفتکش ایران زمانی که در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حال حرکت بود دچار نقص فنی و آبگرفتگی در موتورخانه شد که پس از کنترل آبگرفتگی و با توجه به شرایط اضطرار کشتی و درراستای عرف بین الملل به منظور بررسی‎ و رفع مشکل فنی به بندر جده به عنوان نزدیک ترین بندر ایمن هدایت شد.

نظرات بینندگان