arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

جواد کاظمیان: بازیکن خوب روی زمین نمی‌ماند/فوتبالیست‌ها در ایران اصلا پول خوبی نمی‌گیرند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جواد کاظمیان می‌گوید فوتبالیست‌ها در ایران اصلا پول خوبی نمی‌گیرند!

در حالی که تفاوت سطح درآمد فوتبالیست‌ها با سایر اقشار جامعه صدای همه را درآورده و منتقدان زیادی هم در این رابطه وجود دارند، جواد کاظمیان بازیکن پرسپولیس معتقد است فوتبالیست‌ها در ایران اصلا پول خوبی نمی‌گیرند! کاظمیان می‌گوید: «اتفاقا فوتبالیست‌ها در ایران اصلا پول خوبی نمی‌گیرند. خود من از فوتبال پول خوبی گرفتم اما این پول را از فوتبال امارات گرفتم نه فوتبال ایران. در لیگ ایران اصلا پول خوبی نمی‌دهند!»

کاظمیان که شایعات زیادی در مورد نحوه پیوستنش به پرسپولیس شنیده می‌شد و هنوز هم شک و شبهه‌ها در مورد او از بین نرفته است، در مورد این‌که در فوتبال ایران باید حتما با پارتی و با توسل به قدرت دلال‌ها وارد تیم‌ها شد، می‌گوید: «بعضی از خانواده‌ها می‌گویند فرزند ما بازی‌اش خیلی خوب است ولی پارتی نداریم تا او را وارد تیم‌های باشگاهی کنیم. اتفاقا من با این موضوع مخالفم چون به نظرم بازیکن خوب روی زمین نمی‌ماند. بازیکن پایش به توپ بخورد مشخص می‌شود بازی بلد است یا نه. بنابراین هر کسی واقعا بازی‌اش خوب باشد، می‌تواند راحت به تیم‌های باشگاهی خوب برسد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دنیادیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
1
2
... این همه جوان تحصیلکرده و روشنفکر واسه ماهی 500 تومان باید از صبح تا شب دوندگی کنند بعد شما و امثال شما که تنها کارتون حرص دادن مردم و عقب بودن از اکثر تیم های جهانه در بهترین شرایط زندگی و در رفاه کامل حقوق های میلیاردی دریافت کنید و هر ارز چند گاهی هم یک معضل اخلاقی بوجود بیارید. اگر من مسول ورزش کشور بودم همون ماهی 500 تومان رو بهتون می دادم. اما اگر به جام جهانی می رفتید و یا از گروهتون صعود میکیردید پاداش خوبی بهتون می دادم.
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
1
2
البته بازی خوب شما هم از پا به توپ شدنتان معلومه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
1
0
اگه کشورهای دیگه خوب پول میدادن پس چرا نموندین
نظرات بینندگان