arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزاش امنیت خودروهای تسلا تا مشخصات پرچمداران جدید موتورولا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیسبوک این روزها به سختی در تلاش است تا با کار فشرده املاک خود در دریاچه تاهو در کالیفرنیا را حفظ کند. این املاک با ارزش تقریبی 60 میلیون دلار از لوکس ترین املاک زاکربرگ محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم هوشمند مانیتورینگ کودک موسوم به آی بیبی یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین سیستم های جهان است. این سیستم با رصد مداوم شرایطی بی نظیر برای والدین پر مشغله فراهم می کند تا دیگر نگران سلامتی کودک خود نباشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد شرکت تسلا نوعی سیستم جدید طراحی کرده است که احتمال تصادف خودروها را به حداقل می رساند. درواقع این سیستم نه تنها تعیین مسیر می کند بلکه در صورت نزدیک شدن به موانع به طور خودکار از سرعت می کاهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی پیش مدیرعامل  فیس بوک(شرکت مادر اینستاگرام) اعلام کرد که اینستاگرامقصد دارد تبدیل به آینده خرید مدرن شود اما به نظر می رسد این ادعایی پوشالی و خلاف واقعیت بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موتورولا در حال کار روی پرچمداران جدید خود است و بر همین اساس بسیاری زا طرفداران این برند به دنبال اطلاعاتی جدید از گوشی های هوشمند این شرکتند. اخیرا نیز اطلاعاتی جدید از گوشی های این برند افشا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت "آیرون اکس" شروع به تولید و فروش محصولات رباتیک کشاورزی در کالیفرنیا کرده است. این شرکت قصد دارد فرهنگ کشاوری رباتیک را در سطح ایالات متحده ترویج دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان