arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

آراي انضباطي داربي اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کميته انضباطي راي خود را درباره تيمهاي متخلف صادر کرد.

ديدار دو تيم پيروزي تهران و تراکتورسازي در حالي روز ۱۱ آذرماه به ميزباني آزادي برگزار شد که سياوش اکبر پور به داور مسابقه فحاشي کرد. بر همين اساس کميته انضباطي پس از بازبيني صحنه تخلف اين بازيکن، وي را به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت ۳۰ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

** جريمه نقدي براي پيروزي و استقلال

ديدار دو تيم پيروزي و استقلال درحالي به ميزباني تهران از سري رقابتهاي جام حذفي برگزار شد که تماشاگران تيم پيروزي اقدام به پرتاب سنگ و سر دادن شعارهاي غير اخلاقي نسبت به بازيکنان حريف كردند. بر همين اساس باشگاه پيروزي به پرداخت ۸۰ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين به دليل تخلفات تماشاگران تيم استقلال تهران مبني بر فحاشي و اهانت به تيم حريف، باشگاه استقلال به پرداخت ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. ضمن اينکه ورود بازيکنان ذخيره و عوامل اجرايي تيم استقلال به داخل زمين در صحنه شادي پس از گل از تخلفات ماده ۲۵ آئين نامه انضباطي بوده و باشگاه استقلال به پرداخت ۲۰ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

گفتني است، از سوي کميته انضباطي به آندرانيک تيموريان و فرهاد مجيدي بازيکنان تيم استقلال به دليل تحريک تماشاگران تذکر داده شد و يادآور مي شود که در صورت تکرار اين رويه در مسابقات بعدي، تنبيهات انضباطي نسبت به رفتار اين دو بازيکن در نظر گرفته مي شود.

همچنين علي کريمي به دليل مصاحبه با رسانه ها روز يکشنبه ۲۷ آذرماه به کميته انضباطي احضار مي‌شود تا در خصوص موارد مطرح شده توضيحاتي را ارائه کند.

کميته انضباطي از پرويز مظلومي-سرمربي تيم استقلال به دليل تلاشش براي ايجاد آرامش تماشاگران و غلامرضا رضايي داشتن اخلاق ورزشي و منش پهلواني در طول اين ديدار، تقدير و تشکرکرد.

نظرات بینندگان