arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

رييس سازمان پدافند غيرعامل کشور: وزارت دفاع لبه تکنولوژي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان پدافند غيرعامل کشور با بيان اين‌که «آمريکا در حال حاضر به دنبال گزينه نظامي عليه ايران نخواهد بود» گفت: با اين وجود نيروهاي مسلح ما بايد در آمادگي کامل باشند.‌

‌به گزارش انتخاب، سردار سرتيپ پاسدار جلالي در جمع کارکنان وزارت دفاع با بيان اين‌که «امروز رژيم صهيونيستي در بد‌ترين وضعيت خود قرار دارد» اظهار كرد: همان طور که امام راحل و فرماندهي معظم کل قوا وعده داده بودند قدرت‌هاي استکباري يک به يک در حال سقوط هستند و پيام انقلاب اسلامي ايران در حال رسيدن به سراسر جهان است.

وي با بيان اين‌که «بيداري اسلامي عمق استراتژي انقلاب اسلامي ايران است» افزود: همه ما بايد با بصيرت دشمنان خود را بشناسيم تا بتوانيم در مقابل آن‌ها ايستادگي کنيم و دائم بايد بدانيم دشمن در چه مرحله‌اي از آمادگي است.

جلالي با اشاره به سخنان قاطع و کوبنده فرمانده معظم کل قوا در پي تهديد آمريکايي‌ها تصريح کرد: دشمنان با توطئه مدام در پي تهديد ايران هستند و اتهام به ايران در خصوص ترور سفير عربستان نيز با هوشياري دستگاه ديپلماسي به موقع خنثي شد ولي بايد هميشه در برابر تهديدات آماده باشيم.

رييس سازمان پدافند غيرعامل کشور با بيان اين‌که «وزارت دفاع بايد ديپلماسي دفاعي خود را در عرصه بين‌الملل ارائه دهد» خاطرنشان کرد: اگر وزارت دفاع اين ديپلماسي را ارائه دهد مي‌توانيم در برابر تهديدات دشمن حرفي براي گفتن داشته باشيم.

وي با بيان اين‌که «آمريکا در حال حاضر به دنبال گزينه نظامي عليه ايران نخواهد بود» گفت: با اين وجود نيروهاي مسلح ما بايد در آمادگي کامل باشند.

جلالي از تحريم اقتصادي به عنوان گزينه اصلي جنگ آمريکا عليه ايران نام برد و افزود: در حال حاضر رويکرد جدي غربي‌ها عليه ايران در حوزه اقتصادي شکل گرفته است، لذا بايد از اين تهديد اقتصادي به عنوان يک فرصت استفاده کنيم.

رييس سازمان پدافند غير عامل کشور با بيان اين‌که «بايد در جاهايي که در حوزه اقتصادي و ساير حوزه‌ها به خارج از کشور وابستگي داريم از اين وابستگي خارج شويم» تصريح کرد: بايد با يک حرکت بسيجي‌وار تحت هدايت مقام معظم رهبري کشور را در تمام حوزه‌ها به خودکفايي برسانيم.

وي با بيان اين‌که «با تفکر بسيجي مي‌توان هر نوع سلاح جنگي را ساخت» گفت: هر چند حرکت‌هاي بسيار خوبي در توليد تجهيزات نظامي و دفاعي در وزارت دفاع انجام شده است اما بايد کشور را به اقتدار دفاعي برسانيم.

جلالي با بيان اين‌که «وزارت دفاع بايد براي تهديدات امروز دشمنان نيز برنامه داشته باشد» اظهار كرد: در صنعت دفاعي امروز در کشور کارهاي بسيار عظيمي انجام شده است، لذا اين راه بايد تداوم داشته باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌که «نقش وزارت دفاع در پدافند غير عامل بسيار مهم است» گفت: وزارت دفاع در حوزه پدافند غير عامل ويژگي‌هايي دارد که مي‌تواند نقشي اساسي داشته باشد، لذا بايد در اين حوزه فعال شود.

وي با بيان اين‌که «وزارت دفاع لبه تکنولوژي است» گفت: کشور در حال حاضر در حوزه دفاع کاملا به وزارت دفاع متکي است.
نظرات بینندگان