arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

بشار اسد: می‌خواهیم دنیا از حقایق سوریه باخبر شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با نمایندگان ویژه نخست‌وزیر عراق گفت سوریه از تمامی پیشنهادهای مثبت با هدف پایان بحران در این کشور استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «عزت شاه‌بندر» نماینده پارلمان عراق که به همراه «فلاح فیاض» مشاور امنیت ملی این کشور به عنوان نمانیدگان ویژه «نوری المالکی» نخست‌وزیر عراق برای دیدار با رئیس‌جمهور سوریه عازم این کشور شده بودند از مثبت بودن مذاکرات دمشق خبر دادند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در این دیدار گفت سوریه از تمامی پیشنهادهای مثبت با هدف پایان بحران در سوریه استقبال خواهد کرد زیرا مردم دنیا باید از حقایق موجود در این کشور باخبر شوند.

مشاور امنیت ملی عراق پس از پایان این نشست با حضور در کنفرانس خبری از مثبت بودن مذاکرات دمشق گفت و تاکید کرد: ما در این دیدار موضع عراق با هدف یافتن راه‌حل صلح‌آمیز برای حفظ آرمان‌های مردم سوریه برای انجام تغییرات دموکراتیک به دور از مداخله‌های خارجی و فتنه‌های فرقه‌ای را تشریح کردیم.

قرار است این هیئت پس از دمشق به قاهره پایتخت مصر سفر کند و نتایج گفت‌وگوهای دمشق را با مقام‌های اتحادیه عرب در میان بگذارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
7
یک سوال فقط... رئیس جمهوری که چندین سوال بر سر قدرت باشه و قبلش باباش بوده باشه بهش چی میگن؟؟همین و بس.. کسی بلده بگه ماهم بدونیم والا.. شاید بشار اسدم فهمید!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
5
همه خبر دارن شما سرت رو از تو برف بیرون بیار
نظرات بینندگان