arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

دوستان قلعه نویی در دفتر فتح الله زاده چه می خواهند

طی روزهای اخیر رفت و آمدهای بسیاری به دفترفتح ا... زاده می شود. تعدادی از دوستان امیرقلعه نویی که گفته می شود اکنون نیز دستی برآتش باشگاه استقلال دارند مدیرعامل آبی ها را تحت فشار قرار داده اند تا در نیم فصل زمینه بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال را فراهم کند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طی روزهای اخیر رفت و آمدهای بسیاری به دفترفتح ا... زاده می شود. تعدادی از دوستان امیرقلعه نویی که گفته می شود اکنون نیز دستی برآتش باشگاه استقلال دارند مدیرعامل آبی ها را تحت فشار قرار داده اند تا در نیم فصل زمینه بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال را فراهم کند!

به گزارش انتخاب؛ این عده دائم از پرویزمظلومی نزدفتح الله زاده بد گویی می کنند. برای مثال یکی از این افراد بعد ازباخت خانگی استقلال به صنعت نفت آبادان به دفترفتح الله زاده رفته و گفته:" این تیم با پرویزمظلومی به هیچ جا نمی رسد و قهرمانی درلیگ را هم ازدست می دهد. اگرامیرقلعه نویی مربی استقلال بود الان تیم با اختلاف بیشتری درصدرجدول قرارداشت!"

ادعای دوست امیرقلعه نویی درحالی دردفترفتح الله زاده مطرح شده که فصل قبل این مربی درسپاهان با آن تیمی که به مراتب قوی تراز تیم کنونی استقلال بود نتوانست با بیش از یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که همین استقلال بود قهرمان بشود. حال اینکه چرا دوستان امیرقلعه نویی اقدام به طرح پروژه بازگرداندن امیرقلعه نویی می کنند مشخص نیست. درهمین راستا نیز شنیده می شود امیرقلعه نویی خود نیز ازکار در تبریز خسته شده و به خاطرفضای نا مناسب موجود به خصوص روی سکوها بارها به دوستانش گفته می خواهم از تراکتورسازی بروم. اما سوالی که ذهن را به خودمشغول کرده این است که آیا علی فتح الله زاده که همواره حامی مظلومی بوده تحت تاثیر این جوسازی ها قرارمی گیرد یا خیر؟
درهمین راستا نیز شایعات دیگری شنیده شده است. فرهاد مجیدی و مجتبی جباری چنانچه قرارباشد امیرقلعه نویی به استقلال برگردد حتی یک دقیقه هم دراین تیم نخواهند ماند. برهیچ کس پوشیده نیست که این دو بازیکن چه مشکلاتی با امیر دارند. حتی گفته می شود وقتی شایعه بازگشت امیرقلعه نویی به گوش این دوبازیکن رسیده آن ها به نزدیکان خود گفته اند که به طورقطع نیم فصل از استقلال جدا می شوند ! مسئله بازگشت امیربه استقلال اکنون بسیارپیچیده شده است. از سوی دیگر اگر یک درصد چنین اتفاقی رخ دهد امیربا یک توقع سنگین از جانب هواداران در داربی آینده رو به رو خواهد شد.

پرویزمظلومی همه داربی های رسمی پیش رو را از رقیب سنتی آبی ها برده است و همین تفاوت کارهرمربی حتی اگرامیرقلعه نویی باشد را در آینده سخت و دشوار می کند. البته خیلی بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و دوستان امیر موفق بشوند زمینه بازگشت او به استقلال را فراهم کنند چرا که در این صورت استقلال به خاطر از دست دادن جباری و مجیدی از هم می پاشد و دچاریک شوک عظیم می شود.

فرهاد و مجتبی جزو بازیکنان تاثیرگذاراستقلال محسوب می شوند که هرتیمی آرزوی داشتن این دو بازیکن را دارد. اگر جباری و مجیدی را ازاستقلال بگیرند قدرت این تیم به نصف کاهش خواهد یافت. درهمین راستا دیروز شنیده شد که فرهاد مجیدی با یک پیشنهاد خود ازامارات رو به رو است. آیا مجیدی با شنیدن شایعه بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال به این پیشنهاد پاسخ مثبت می دهد؟ ایا ارتباطی وجود دارد بین این پیشنهاد تازه رسیده و رفت و آمد هایی که برخی دوستان امیرقلعه نویی به دفترفتح الله زاده دارند؟ باید منتظر ماند و دید چه اتفاقات تازه ای درراه است...
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
2
13
قلعه نویی در حق استقلال خیلی بدی کرد. موقعیکه به سپاهان رفت . ودیگر نباید به استقلال برگرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
9
به قلعه نویی توصیه میکنم از سرنوشت استیلی که با زیر آب زنی دایی سرمربی پرسپولیس شد درس عبرت بگیرد
نظرات بینندگان