arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

تام کروز: می خواهم از بکام بازیگر بسازم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تام کروز می خواهد از دیوید بکام یک ستاره هالیوودی بسازد. این سوپراستار 49 ساله با پشتکار زیاد به دنبال فیلمنامه ای مناسب برای دوست ورزشکارش است.

شاید در نگاه اول شبیه ماموریت غیرممکن به نظر برسد؛ اما تام کروز می خواهد از دیوید بکام یک ستاره هالیوودی بسازد. این سوپراستار 49 ساله با پشتکار زیاد به دنبال فیلمنامه ای مناسب برای دوست ورزشکارش است: «دوست دارم در یک فیلم اکشن حسابی با بکام بازی کنم. او حتما عالی می شود. دیوید می تواند اردنگی بزند و ضربه پاهایش هم که حرف ندارد».

البته در این شکی نیست که ضربه های بکام به توپ فوق العاده است؛ اما بحث هنرهای رزمی کاملا فرق دارد. با این حال، بکام در صنعت فیلمسازی بی تجربه نیست. کمتر کسی است که حضور او در فیلم سینمایی گل (2) به راحتی فراموش کرده باشد.

 کروز که برای پیش نمایش فیلم «ماموریت غیرممکن، پروتکل روح» در بریتانیا به سر می برد در مصاحبه با روزنامه میرر مدعی شد «بکس» آن قدر قابلیت حضور جلوی دوربین را دارد که باید حتما یک بار به طور جدی آن را امتحان کند: «دیوید اول باید به من یاد بدهد چطور فوتبال بازی کنم، بعد من هم چند نکته مهم یادش می دهم و این معامله خیلی خوب پیش می رود. او یک ستاره واقعی است. من قابلیت حضور جلوی دوربین های سینمایی را در او می بینم».

دوستی بکام و کروز به سال های قبل برمی گردد؛ حتی کیتی هولمز و ویکتوریا بکام هم دوستان نزدیکی هستند و به طور کلی رابطه آنها کاملا خانوادگی است. ارتباط دوستانه بین این دو نفر زمانی شروع شد که تام کروز وقتی متوجه شد بکام و ویکتوریا در اولین ملاقاتشان به تماشای فیلم «جری مگوایر» رفته بودند ژاکت ارغوانی رنگی را که در فیلم پوشیده بود، برای ستاره سابق منچستریونایتد فرستاد. (فیلم تولید 1996 است و داستان یک کارگزار ورزشی بسیار موفق و پرانرژی را روایت می کند که میانه های راه متوجه می شود جایی از کارش ایراد دارد...)

یکی از منابع نزدیک به هر دو نفر به «میرر» گفت: «دیوید بارها با هالیوود مرتبط شده؛ اما تام تنها کسی بود که ارتباطش با او طولانی مدت شد. او فکر می کند تام یک اسطوره واقعی است. او هنوز دوست دارد المان های ورزشی را در زندگی اش حفظ کند. تام هم یک مرد ورزشی است؛ بنابراین هر همکاری ای ممکن است به یک رقابت تبدیل شود». دوست یا هر چیز دیگر، تام کروز همیشه می خواهد قهرمان داستان باشد و احتمالا نقش اصلی را به بکام نمی دهد. او یک بار درباره نقش آفرینی این بازیکن 36 ساله گفته بود: «دیوید می تواند نقش شخصیت بد فیلم را عالی بازی کند».

نظرات بینندگان