arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰

"برخی می​خواهند کار نیمه تمام فرقان را درباره هاشمی کامل کنند"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم درگذشت آیت​الله هاشمیان که در مسجد نور برگزار شد به دفاع از جایگاه آیت​الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ حجت الاسلام مجید انصاری با بیان خاطره​ای از امام خمینی(ره) پس از حادثه ترور هاشمی رفسنجانی که پس آن امام فرمودند «تا هاشمی زنده است، انقلاب زنده است»، گفت: کسانی که می​خواستند ریشه اسلام و انقلاب را بزنند، آیت​الله هاشمی رفسنجانی را در راس لیست خود قرار می​دادند. امروز هم برخی کار ناتمام گروه فرقان و منافقین را درباره ایشان می​خواهند کامل کنند.

وی با طرح این سوال که «حرمت بزرگتر کجا رفته است؟» ادامه داد: زیبنده ایران و انقلاب اسلامی نیست که رسانه​هایش آکنده از نیش​های جهنمی باشد.

انصاری معتقد بود: سزاوار نظام اسلامی نیست که در رسانه​هایش هرچه به زبان و قلم می​آید و هر چه ظرفیت سایت و اینترنت است به بدگویی از چهره​های نظام و انقلاب بپردازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با برشمردن خدمات آیت​الله هاشمی رفسنجانی و مرحوم هاشمیان به انقلاب اسلامی ، گفت: حمایت این دو نفر از جبهه​های جنگ بر کسی پوشیده نبود. به طوریکه سردار قاسم سلیمانی که در آن زمان فرماندهی سپاه استان کرمان را بر عهده داشت، پس از شنیدن خبر درگذشت مرحوم هاشمیان، پیامی صادر کرد. وی در آن پیام یاد آور شد که کمک​های آیت​الله هاشمیان همواره باعث دلگرمی آنها در جبهه​ها بود و مطمئن می​شدند که آذوقه چندین ماهه آنها تامین خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس سعيدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
خداوند همه دوستداران وارادتمندان امام وياران انقلاب را در صراط مستقيم وهمدل ومتحد در مبارزه با دشمنان واذناب داخلي وخارجي حفظ فرمايد وبا بصيرت مورد مرضي خدا از شر شياطين تا پيروزي نهايي حفظ فرمايد
نظرات بینندگان