arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰

تکنولوژی باعث آسیب‌دیدگی حبیب رضایی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حبیب رضایی از بازیگران نمایش "کمی‌ بالاتر" به کارگردانی آروند دشت‌آرای آسیب دید و با وجود آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو همچنان به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ این روزها وقتی تماشاگران به تماشای نمایش "کمی بالاتر" آروند دشت‌آرای می‌نشینند شاهد بازی حبیب رضایی به همراه عصایی هستند که در برخی از صحنه‌های نمایش از آن استفاده می‌کند. این در حالی است که حبیب رضایی از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شده است و به ناچار باید از این عصا استفاده کند.

در آخرین روزهای تمرین نمایش "کمی بالاتر" پای حبیب رضای بین سقف سالن و تابی که بازیگران روی آن می‌نشینند، قرار گرفت و زانوی رضایی آسیب دید. این اتفاق برای دومین‌بار در روزهای اولیه اجرا حین استفاده از تاب‌ها بعنوان ابزار تکنولوژیک اجرای این نمایش، تکرار شد و آسیب دیدگی پای حبیب رضایی بیشتر شد.


با وجود اینکه پای این بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون آسیب دیده و زانوی رضایی آب آورده است و پزشک معالج این هنرمند تأکید بر استراحت مطلق دارد،‌ حبیب رضایی همچنان در نمایش "کمی بالاتر" به ایفای نقش می‌پردازد.

این اولین بار نیست که بازیگران تئاتر با وجود مشکلات و اتفاقات فراوان و برای لطمه ندیدن اجرای نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و این رفتار حاکی از رفتار حرفه‌ای یک بازیگر تئاتر است.

نظرات بینندگان