arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

پنالتی برای پدیده، خوشحالی برای پرسپولیسی‌ها

هواداران پرسپولیس وقتی متوجه شدند رقیب‌شان برای قهرمانی یعنی سپاهان، در بازی با پدیده گل خورده است، در ورزشگاه آزادی به خوشحالی پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی از چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی به پایان رسید.


در دقایق ابتدایی مسابقه، ضربه سر سید جلال حسینی که به اشتباه سمت دروازه خودی زده شد با واکنش رادوشوویچ به کرنر رفت تا هواداران پرسپولیس دروازه‌بان‌شان را تشویق کنند.
در دقیقه ۶ مسابقه کمال کامیابی نیا و سید محمد خرم الحسینی درون محوطه جریمه ماشین سازی با هم درگیری پیدا کردند که داور با هر دوی آن‌ها صحبت کرد تا قائله خاتمه یابد.


هواداران پرسپولیس وقتی متوجه شدند که در بازی پدیده - سپاهان داور برای پدیده پنالتی اعلام کرده است به شدت خوشحال شدند و این خوشحالی با گل شدن ضربه پنالتی دو برابر شد. در صورتی که سپاهان در آن بازی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس هم برنده دیدار با ماشین سازی بشود، قهرمانی قرمزپوشان قطعی می‌شود. البته این خوشحالی بلافاصله بعد از گل اول ماشین سازی فروکش کرد.


لحظات پایانی نیمه اول توپ به علی علیپور رسید و او قصد داشت یک ضد حمله را برای پرسپولیس آغاز کند که داور سوت پایان نیمه را زد و همین مساله موجب شد تا هواداران پرسپولیس علیه او شعار بدهند.

نظرات بینندگان