arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

مسعود جوادی مدیر کل استاندارد سیستان وبلوچستان شد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمک و پشتیبانی خود را برای ارتقای استاندارد استان بکار خواهیم گرفت، تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیرکل استاندارد در سال رونق تولید ، بیش از پیش به توسعه اقتصادی توجه کند چرا که برای تحقق شعار سال و گام دوم انقلاب نیازمند توجه بیشتر حوزه استاندارد هستیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در مراسمی با حضور مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران، مسعود جوادی به عنوان مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش انتخاب؛احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، در آئین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استاندارد عزت کشور است گفت:  در صورت نبود استاندارد کشور به تاراج می‌رود، استاندارد امری اجتناب ناپذیر در توسعه و فرد استانداردی فردی تاثیرگذار در هر حوزه‌ای است.

وی  از نگاه ویژه رئیس سازمان ملی استاندارد ایرانا و انتخاب شایسته ایشان قدردانی کرد و افزود:  استان سیستان و بلوچستان مهمترین و استراتژی ترین استان کشور است که باید افراد متخصص و صاحبنظر در این استان حضور یابند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمک و پشتیبانی خود را برای ارتقای استاندارد استان بکار خواهیم گرفت، تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیرکل استاندارد در سال رونق تولید ، بیش از پیش به توسعه اقتصادی توجه کند چرا که برای تحقق شعار سال و  گام دوم انقلاب نیازمند توجه بیشتر حوزه استاندارد هستیم

اصغرصالح زاده، مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استانها، در این مراسم اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران به پشتوانه نیرو‌های متخصص در پیشبر اهداف تعریف شده موفق بوده است.

وی افزود: موفقیت‌های سازمان با وجود تحریم‌ها در حوزه بین المللی چشمگیر بوده و در بسیاری از شاخص‌ها ارتقای رتبه داشته ایم.

وی افزود: برای اولین بار یکی از ۱۵کرسی مدیریت ایزو به ایران تعلق دارد و این یکی از موفقیت‌های این بخش است.

وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد عضو فعال کمیته ارزیابی انطباق و هیئت مدیره کشور‌های اسلامی است و این مهم ارزشمند است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته ۴۰۰هزار بازرسی از مراکز عرضه صورت گرفته که توانسته بخشی از مشکلات موجود در حوزه کیفیت کالا را رفع و اعتماد مردم را جلب کند.

صالح زاده گفت: استاندارد پلی برای دستیابی به رونق اقتصادی است و انشالله با همکاری و تلاش همه ملت ایران تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

اسماعیل عاقلی، مدیرکل سابق استاندارد سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: در چند سال اخیر اقدامات متعددی در زمینه حمایت از تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و ارتقا کیفیت و نهادینه شدن فرهنگ استاندارد انجام شده است .

وی افزود: هم اکنون ۱۱ اداره و چهار معاونت در این اداره کل راه اندازی شده در حالیکه در گذشته اداره کل استاندارد فقط در شهر زاهدان فعالیت می کرد .

عاقلی تصریح کرد: امضای ۱۹ تفاهم نامه و راه اندازی ۴ دفتر در دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی است که به منظور ترویح فرهنگ استاندارد اجرایی شده است .

وی بیان کرد: تلاش برای ایجاد نمایندگی در شهرستان سرباز، زابل و سراوان و خرید زمین و ایجاد بنا و تجهیز و راه اندازی نمایندگی در استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

نظرات بینندگان