arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

عباسیان: عرب مدرسه را هم نمی‌تواند اداره کند چه برسد به پرسپولیس/پول من را خوردند مثل پاداش آسیایی

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت:‌ آقای عرب شما حتی یک مدرسه را هم نمی‌توانید مدیریت کنید چه برسد به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، در نیم‌فصل لیگ برتر جاری برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی نام برخی از بازیکنانش خط قرمز کشید تا این بازیکنان از این تیم جدا شوند که شاهین عباسیان بازیکن جوان این تیم هم از جمله بازیکنانی بود که نامش در لیست بازیکنان خروجی پرسپولیس قرار داشت. این در حالی است که عباسیان با وجود گذشت چند ماه هنوز نتوانسته مطالباتش را از این باشگاه بگیرد و این مسئله حالا با واکنش تند این بازیکن روبه‌رو شده است.

عباسیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص دریافت نکردن مطالباتش گفت: همان زمان که بحث جدایی من از پرسپولیس مطرح شد من دو پیشنهاد از پدیده و ماشین‌سازی داشتم اما برای گرفتن مطالباتم به باشگاه رفتم و مسئولان باشگاه به من گفتند که مبلغ قراردادت را ببخش تا رضایت‌نامه تو را بدهیم.طلب من با آپشن‌ها رقمی در حدود 250 میلیون تومان بود. من به احترام باشگاه پرسپولیس از بخش عمده‌ای از مطالباتم گذشتم و قرار شد 60 میلیون تومان بگیرم، اما هنوز که هنوز است این پول را به من ندادند و همیشه امروز و فردا کردند. یک روز می‌گفتند پول نداریم، یک روز می‌گفتند منتظر پاداش آسیایی هستیم و روزهای دیگر هم صحبت‌های دیگر مطرح می‌شد، اما روز گذشته به باشگاه رفتم تا با آقای عرب صحبت کنم اما او حتی به من احترام نگذاشت و وقتی من با او حرف می‌زدم او با شخص دیگری صحبت می‌کرد. بعد از اینکه به او گفتم پولم را بدهید او گفت پول نیست و همین است که هست! من اگر قصد شکایت از پرسپولیس را داشتم آن زمان که 250 میلیون طلب داشتم شکایت می‌کردم نه الان که 60 میلیون طلب دارم.

وی ادامه داد: من به آنها گفتم حالا که پولم را نمی‌دهید این پول نوش‌جانتان!. من بچه سرپل‌ذهاب هستم و در زلزله خانه ما ویران شد و برای ساختن آن پول کم آوردیم به طوریکه می‌خواستم از این پول برای ساخت خانه خودمان در شهرم استفاده کنم، اما حتی پول خودم را هم نمی‌دهند. اوضاع مالی ما خراب است و این مسئله باعث شد تا با اعصاب خراب از باشگاه بیرون بیایم. آنقدر به من فشار آمده که مجبور شدم این حرف‌ها را بزنم هر چند که کلی با خودم کلنجار رفتم اما باید حرف می‌زدم تا بلکه صحبت‌هایم به گوش کسی برسد. من حتی در این مدت مصاحبه هم نکردم تا پولم را بدهند اما این اتفاق رخ نداد.

عباسیان تصریح کرد:‌ فقط به من وعده و وعید دادند. برای من در گذشته نامه زدند تا به بخش مالی باشگاه بروم اما جالب است که نامه من در این باشگاه گم شد! مگر می‌شود یک نامه در این باشگاه گم شود؟ سه هفته قبل دوباره به باشگاه رفتم و گفتند تا 10 روز دیگر پول تو را می‌دهیم که این اتفاق رخ نداد. حتی پول آسیایی‌ هم آمد اما باز هم به من پول ندادند و آخرش این شد که آقای عرب حتی دو کلام هم با من صحبت نکرد در نهایت دیروز به من گفت که ببینیم برایت چه می‌کنیم و می‌خواستند این 60 میلیون تومان را قسط‌بندی کنند! من بعد از این مدت برای گرفتن 60 میلیون هم باید منتظر بمانم اما به آنها گفتم این پول هم نوش جانتان. حتی بازیکنان بزرگ‌تر پرسپولیس قرار بود مطالبات من را پیگیری کنند اما نمی‌دانم این کار را کردند یا نه.

وی در خصوص سایر بازیکنان جوان جدا شده از این تیم افزود: احمد بهاروندی هم شرایطی نزدیک به من دارد و او هم هنوز پولش را نگرفته و این در حالی است که قرار بود از پاداش آسیایی حدوداً‌ نفری 80، 90 میلیون تومان به ما بدهند که آن را هم ندادند و حتی پول قرارداد ما را هم نمی‌دهند.من نمی‌دانم که چرا من را اذیت می‌کنند اما من این را می‌گویم که آقای عرب! شما یک مدرسه را هم نمی‌توانید مدیریت کنید چه برسد به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس. شما حتی برای کسی که با شما حرف می‌زند هم ارزش قائل نیستید و من نمی‌دانم که شما چطور مدیری هستید که اینگونه با من رفتار کردید.

نظرات بینندگان