arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رنگبندی جدید آیفون تا نامه مدیرمالی هواوی به کارمندانش

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 بسیاری از طرفداران و علاقه مندان به گوشی های آیفون یک گلایه مشترک دارند. آنان معتقدند نسخه های مختلف آیفون فارغ از رنگ های قدیمی سیاه و سفید رنگبندی جذابی ندارند. اما به نظر می رسد آیفون این مشکل را حل کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستبند هوشمند و ردیاب سلامتی شیائومی به عنوان یکی از سخت افزارهای ردیابی سلامت این شرکت شناخته شده، این دستبند اخیرا یک به روزرسانی جدید را تجربه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شیائومی اعلام کرده که به زودی از طریق دستگاه های فروش خودکار، اقدام به فروش محصولات خود در سراسر هند می کند. این موضوعی است که می تواند روند فروش محصولات شیائومی را تسریع کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران در دانشگاه پردو در ایالات متحده نوعی پهباد هوشمند و رباتیک ساخته اند که طاهری مشابه با یک پرنده مینیاتوری دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مخلوط کن شخصی موسوم به "NutriBullet" یک محصول عالی با اپلیکیشن اختصاصی برای افرادی است که بر اساس برنامه غذایی مشخصی معجون و آبمیوه می خورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت ها است که منگ وانژو مدیرمالی شرکت هواوی در کانادا دستگیر شده است. او به جرائمی مثل جاسوسی از سوی دولت ایالات متحده متهم شد و سپس در خاک کانادا دستگیر شد و اکنون نیز در آستانه دریافت حکم استرداد خود به آمریکا قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان