arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰

اعلام جزئیات دستورالعمل پیش فروش سکه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ایران اعلام کرد ، این بانک  دستورالعمل  اجرایی نحوه ی پیش فروش مسکوک طلا  که از تاریخ 29/09/1390 از طریق بانک ملی اجرا خواهد شد را به منظور آگاهی هموطنان گرامی منتشر می نماید.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، براساس دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران:

• قیمت هر قطعه مسکوک طلا معادل مبلغ پنج میلیون و چهارصد و شصت هزار ریال ( 5460000ریال) تعیین می گردد ، این قیمت بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

• مسکوک طلای پیش فروش شده ، بعد از یک دوره 4 ماهه و تنها از طریق همان شعبه که پیش فروش توسط آن صورت پذیرفته ، به فرد متقاضی تحویل می گردد.

• در صورت مراجعه مشتری به شعب بانک ملی پیش از موعد مقرر ، بانک مرکزی صرفاً استرداد اصل پیش دریافت مشتری را تعهد می نماید.

• مشتریانی که اقدام به پیش خرید مسکوک طلا نموده اند ، حداکثر به مدت دو ماه پس از موعد روز تحویل ، فرصت دارند جهت دریافت مسکوک طلای خود به بانک ملی ایران مراجعه نماید.

 شایان ذکر است ،پيش‌فروش مسکوک طلا بدون هيچ‌گونه محدوديت، از روز سه شنبه مورخ 29/09/1390 تا اطلاع ثانوي از طريق تمامي شعب بانک ملي ايران در سراسر کشور انجام می شود وفروش نقدي مسکوک و شمش طلا صرفاً از طريق بانک کارگشايي به روش معمول انجام مي‌پذيرد.
نظرات بینندگان