arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۹۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰

دایی : 90 درصد حرفهای مایلی کهن دروغ است/جرات دارد اسم من را بیاورد/ خدا همه مریض‌ها را شفا دهد!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واکنش به گفتگوی مهر با محمد مایلی‌کهن با بیان اینکه اگر مایلی‌کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند،گفت: او حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم 90 درصد آن دروغ است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واکنش به گفتگوی مهر با محمد مایلی‌کهن با بیان اینکه اگر مایلی‌کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند،گفت: او حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم 90 درصد آن دروغ است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از مهر، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار عصر امروز دوشنبه تیمهای فوتبال شاهین بوشهر و راه آهن که با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به پایان رسید، گفت: هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی متعادلی بود. در مجموع نتیجه عادلانه بود. اگر هوشمندانه تر عمل می کردیم حتی می توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود:  تا پایان نیم فصل هیچ تیمی نتوانسته به تیم ما فشار آنچنانی وارد کند و می خواهیم از دور برگشت بردهای خود را شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص جدایی ستار زارع از این تیم گفت: صحبت هایی مطرح شده که ما ستار زارع را اخراج کرده ایم که به هیچ وجه صحت ندارد بلکه وی به دلیل روابط و وابستگی خانوادگی زیادی که دارد خودش از تیم ما جدا شد تا بتواند نزدیک خانواده اش در شیراز باشد.

وی در خصوص اظهارات اخیر مایلی کهن ( که در گفتگوی ویژه با خبرگزاری مهر صورت گرفته بود ) تاکید کرد: اگرمایلی کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند. متاسفانه وی در مصاحبه های قبلی خود حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم 90 درصد آن دروغ است.

دایی تصریح کرد: مصاحبه ای که وی اخیرا انجام داده چرندیات زیادی در آن وجود دارد. او در واقع به 50 خانواده ای که در تولیدی من کار می کنند توهین کرده است. شما طرز لباس پوشیدن وی را ببینید و طرز لباس پوشیدن دایی را.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اعلام اینکه همه گذشته من را می دانند  که من از جنس بنجل استفاده نمی کنم اظهار داشت: ایشان هر چند وقت یک بار خودش را نشان می دهد و فقط علیه من مصاحبه می کند من از خدا می خواهم که همه مریض ها را شفا دهد!

دایی با اشاره به اینکه با راه آهن قرارداد دارم و در این تیم می مانم گفت: صحبت هایی که در برخی از رسانه ها در چند وقت اخیر مبنی بر پیوستن من به تیم پرسپولیس مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خاتمه در خصوص اینکه در اول فصل برای هدایت تیم شاهین پیشنهاد داشته اما آن را رد کرده است تاکید کرد: من تیم شاهین و هواداران آن را خیلی دوست دارم اما شرایط کاری من اجازه نمی دهد که در بوشهر باشم اما اگر یک روز مشکلات و شرایط کاری من درست شود افتخار می کنم که به مردم بوشهر خدمت کنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
4
18
مايلي كهن: دايي دايي دايي دايي دايي دايي دايي ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
درود بر مایلی کهن رک و صادق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
بلایی که دایی سر فوتبال ملی و پرسپولیس آورد کسی نتونسته تا حالا بیاره و این وسط فقط هوادار ضرر کرد این آقایان هم که پولشونو گرفتن و رفتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
6
این مصاحبه هاهیچ به ضررفوتباله
بابایی
|
GERMANY
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
1
23
من از خدا می خواهم که همه مریض ها را شفا دهد!!!
.............الهی آمین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
7
11
درودبرعلي دايي قهرمان كه ايران مثل اورانديده. ياشاسين آذربايجان
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
5
15
تا کی مایلی کهن میخواد با این حرفها رو تیتر روزنامه هاباشه.یک انسان چقدر میتونه کمبود داشته باشه؟فقط میخوام بدونم این آقا چه کارنامه درخشانی در مربی گری داره که به همه گیر میده.یک روز دایی.یکروز قلعه نوعی .یک روزپروین.
م-ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
0
1
هنوز کره جنوبی بخاطر آن نتیجه 6-2 از تیم ملی ما هراس دارد هر چند در آن بازی دایی سنگ تمام گذاشت متاسفانه نمی توانیم هم دیگر را تحمل گنیم این عامل بیچاره گی و بدبختی ماست که از داشته های متبت به جای استفاده درجهت مثبت درجهت منفی بهره میگربیم اگر ا ز داشتهای خود درجهت مثبت بهره میگرفتیم نه دراین جایگاه میبودیم ونه اینگونه استادیومهای ما خالی از تماشاچی
نظرات بینندگان