arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰

سقوط کامیونت به دره موجب مرگ دو نفر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نوشت:

 تاریکی شب و نبود نور کافی همراه با سهل انگاری راننده باعث سقوط کامیونت به دره و مرگ دو شهروند شد. در جریان این حادثه که شب گذشته در محل تخلیه نخاله های ساختمانی در خیابان دماوند رخ داد یک دستگاه کامیونت هنگام تخلیه نخاله ساختمانی به عمق دره سقوط کرد و راننده آن و پسر 5 ساله ای که همراهش بود در عمق دره و در میان سنگ و خاک و تکه های آجر ناپدید شدند. 

رانندگان خودروهای دیگری که در این محل شاهد رخداد این حادثه بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی کمک خواستند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه 26 آتش نشانان را به همراه گروه نجات 10 مستقر در ایستگاه 57 همزمان ساعت 22:05 دقیقه روانه محل حادثه کرد. 

علی امینی معاون منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان در محل حادثه به دلیل تاریکی شب و نیاز به نور بیشتر درخواست خودرو نورافشان کردند که این خودرو از ایستگاه 71 به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان با رسیدن خودرو نورافشان و روشن شدن محوطه عملیات جستجو را ادامه دادند و سرانجام راننده و پسر بچه را یافتند و از عمق 50 متری دره بیرون آوردند، امدادگران اورژانس نیز با معاینه هر دو نفر مرگ آنها را تائید و اعلام کردند.
نظرات بینندگان