arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۲/۲۵

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش اندک نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۳۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۹ هزار و ۳۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش اندک نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی

5میلیون و 30 هزار تومان

سکه‌بهارآزادی طرح قدیم

4 میلیون و 850 هزار تومان

نیم‌سکه بهارآزادی

2 میلیون و 780 هزار تومان

ربع‌سکه

یک میلیون و 780 هزار تومان

سکه‌گرمی

یک میلیون و 30 هزار تومان

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۹ هزار و ۳۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۶ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۴۷۰ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۶ هزار و ۲۱۹ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۸ هزار و ۶۸۴ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت‌ها نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.

نظرات بینندگان