arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰

شیوه ی جدید املاکی ها برای تبلیغ ملک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای اقتصاد نوشت:‬ به تازگی در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی تعدادی از مشاوران املاک و فروشنده‌ها از عنوان «ضدزلزله» برای تبلیغ ملک استفاده می‌کنند طوری که علاوه بر واحدهای مسکونی نوساز، این روزها برخی صاحبخانه‌های قدیمی‌نیز مدعی هستند ملک شان در مقابل زلزله احتمالی تهران مقاوم خواهد بود.

بنا به گفته برخی مشاوران املاک هنوز واحدهای مسکونی قدیمی‌سازی در بازار فروش عرضه می‌شوند که به نقل از فروشنده‌ها جزو سازه‌های ضد زلزله محسوب می‌شوند؛ چراکه آنها با سیمان مرغوب ساخته شده‌اند و حجم بیشتر اسکلت و دیوارها با این نوع مصالح پوشیده شده است.

روز گذشته در بازار مسکن خیابان 17 شهریور واقع در منطقه 15 تهران، یک واحد مسکونی قدیمی‌ساز برای فروش عرضه شد و نکته قابل توجه این فایل فروش به عنوان «ضد زلزله» بودن این واحد قدیمی‌ساز مربوط می‌شود. فروشنده این واحد اظهار کرده است: اگرچه نزدیک به 20 سال از عمر بنای واحدش می‌گذرد، اما ضد زلزله است زیرا در زمان ساخت این واحد مسکونی از سیمان با کیفیت استفاده شده و حجم قابل‌توجهی از دیوارها با سیمان ساخته شده است به همین دلیل این آپارتمان از استحکام بالایی در برابر زلزله بهره‌مند است. واحد مسکونی مذکور 63 متر مربع و همچنین 2 خوابه است و در ساختمان 4 طبقه‌ای 2 واحدی نیز واقع شده است.

790 هزار تومان قیمت پیشنهادی هر متر مربع این واحد 63 متری است که از سوی مالک عنوان شده است.
نظرات بینندگان