arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

بهروز نعمتی: حضرت عباسی دنبال ماندن در فدراسیون کشتی نیستم

سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه دنبال ماندن در فدراسیون کشتی نیست، از احتمال تغییر دبیر فدراسیون کشتی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه دنبال ماندن در فدراسیون کشتی نیست، از احتمال تغییر دبیر فدراسیون کشتی خبر داد.

بهروز نعمتی در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه با اعضای شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی و درخواست برای ادامه کار این ۲ شورا، اظهار کرد: از دوستان عضو شوراهای فنی کشتی آزاد و فرنگی خواهش کردم با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جهان و پس از آن المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تشریف بیاورند تا هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر داشته باشیم. اتفاقاً نظرات بسیار خوبی را در این جلسه مطرح کردند و قرار شد جلسات مستمری را با یکدیگر با هدف کمک به تیم‌های ملی برگزار کنیم.

* شرح وظایف شورای فنی مثل سابق خواهد بود

سرپرست فدراسیون کشتی درباره شرح وظایف شورای فنی کشتی آزاد و فرنگی گفت: وظایف و مسئولیت شورای کشتی آزاد و فرنگی مثل سابق است و تغییری در مسئولیت و شرح وظایف آن ایجاد نخواهد شد.

* انتخاب نهایی تیم ملی بر عهده سرمربی است

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورا نظر نهایی را درباره انتخاب نفرات تیم ملی خواهد داشت یا خیر، گفت: قبلاً هم اینطور بود که شورای فنی نظر مشورتی در اینباره داشت و انتخاب نهایی بر عهده سرمربیان تیم‌های ملی بود، در نتیجه همین روند نیز ادامه خواهد یافت چرا که این سرمربیان تیم ملی هستند که در نهایت باید پاسخگوی عملکرد تیم خود باشند.

*تغییرات برای پیشبرد بهتر کارها بود

نعمتی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره برخی تغییرات اعمال شده از سوی وی در فدراسیون کشتی گفت: ما هر تغییری که انجام دادیم هیچ فردی را خارج از فدراسیون کشتی اضافه نکردیم و برای پیشبرد بهتر امور تصمیم به انجام این تغییرات گرفتیم.

*احتمال تغییر دبیر فدراسیون وجود دارد

سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که شایعه شده تصمیم برای تغییر دبیر فدراسیون نیز دارید، خاطرنشان کرد: آقای لایق ۲ یا ۳ بار نزد من آمد و صحبت کردیم. او فعلاً کارش را انجام می‌دهد اما احتمال تغییر وجود دارد. اگر ببینم دوستان آنطور که انتظار می‌رود زحمت می‌کشند و کمک می‌کنند در خدمتشان خواهیم بود، در غیر اینصورت دست به تغییرات خواهیم زد. تغییر و تحولات برای پیشبرد بهتر امور از اختیارات رییس یا سرپرست هر مجموعه‌ای است و سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

*دنبال ماندن نیستم

وی درباره برخی صحبتها مبنی بر اینکه احتمال سرپرستی او در فدراسیون کشتی تا رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود، گفت: حضرت عباسی دنبال ماندن نیستم. دوست دارم هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود و کار را تحویل دهم.

*هیچ رییس فدراسیونی به اندازه من وقت نمی‌گذارد

نعمتی در واکنش به این موضوع که ظاهراً بدلیل مشغله زیاد کاری بواسطه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، عضویت در هیات رییسه مجلس و سخنگویی هیات رییسه چندان تمایلی برای طولانی شدن ماندنش در فدراسیون ندارد، گفت: این‌طور نیست. فکر نمی‌کنم هیچ رییس فدراسیونی به اندازه من وقت بگذارد. من در جلسات علنی مجلس حاضر می‌شوم و سایر موارد را نیز با هماهنگی‌های لازم جلو می‌برم تا وقفه‌ای در کار پیش نیاید.

*برنامه تیم‌های ملی بدون کم و کاست اجرا می‌شود

سرپرست فدراسیون کشتی در ادامه با بیان اینکه اولویت ما اجرای بدون کم و کاست برنامه‌های تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی است، تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در زمینه جذب منابع مالی داشتیم هیچ مشکلی در برگزاری اردوها و اعزام‌های خارجی وجود ندارد و تیم‌های ملی بدون مشکل خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات مختلف آماده می‌کنند. تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز در مسابقات رنکینگ حاضر می‌شوند و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

* خدم و حشم را از سفرهای خارجی حذف کردیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کنار تیم‌های ملی در مسابقات خارجی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: نخیر. من به این مسافرت‌ها نمی‌روم. ما حتی از دوستان نیز خواستیم به غیر از کشتی گیران، فقط ۳ نفر کادر فنی به همراه تیم‌ها عازم مسافرت‌های خارجی شوند و دیگر خدم و حشم نداشته باشیم. هر فرد اضافه‌ای که نیازی به حضورشان نبوده را از لیست سفرهای خارجی حذف کردیم.

*فدراسیون را با ۲۰ میلیون تومان تحویل گرفتم

نعمتی در پایان گفت: فدراسیون کشتی را لخت تحویل گرفتم و فقط حدود ۲۰ میلیون تومان در حساب فدراسیون بود. با این وجود سعی کردیم خللی در برنامه‌ها پیش نیاید و خوشبختانه با جذب حامیان مالی و همچنین کمک وزارت ورزش توانستیم برنامه‌ها را به خوبی جلو ببریم.

نظرات بینندگان