arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

جلال حسینی: با دست‌های خالی نتیجه گرفتیم/ روزهای سخت‌مان ادامه دارد

سید جلال حسینی، مدافع پرسپولیس تاکید کرد که کار این تیم تمام نشده و همچنان روزهای سختی در پیش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جلال حسینی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم اظهار داشت: از همه هواداران تشکر می‌کنم. سال سختی را پشت سر گذاشتند و همواره کنار بازیکنان بودند. نیم فصل اول خیلی تلاش کردیم و موفق هم بودیم. در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسیدیم و متاسفانه گام آخر را کم آوردیم و در پایان فصل هم قهرمان شدیم و این کمترین کاری بود که می‌شد برای آنها بکنیم.

وی در مورد هت‌تریک قهرمانی خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار لذت‌بخش بود و حق هواداران‌مان بود. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. روزهای خیلی سختی پیش رو داریم و سال سختی هم پشت سر گذاشتیم. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما در کنار هواداران توانستیم با دست‌های خالی نتیجه بگیریم. قطعا در آینده، کاری به مراتب سخت‌تر از امسال خواهیم داشت.

مدافع پرسپولیس با اشاره به دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: ما بازی‌های سختی در پیش داریم. دیدار با سپاهان بعد از بازی مقابل السد قطر خواهد بود و یکی از سنگین‌ترین بازی‌های ما که با السد است متاسفانه با فاصله زمانی کم در پیش است و بعد هم باید بلافاصله به دیدار سپاهان برویم. روزهای سخت‌مان ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم با همت بازیکنان تیم را در شرایط خوب نگه داریم و تا جایی که توان داریم، ادامه دهیم.

نظرات بینندگان