arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

حسینی: یار یکدیگر شدند تا به پرسپولیس ضربه بزنند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی ها یار یکدیگر شدند تا به پرسپولیس ضربه بزنند. نمی دانم که چرا کمیته های انضباطی و اخلاق به این مسائل ورود نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سومین قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر گفت: از همه هوادارانی که در این مدت ما را همراهی و حمایت کردند تشکر می‌کنم. سال سختی داشتیم و با این وجود کمترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم قهرمانی در لیگ برتر بود.


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه حفظ قهرمانی سخت تر از کسب آن است، افزود: دقیقا همینطور است. در روزهای ابتدایی لیگ کار سختی داشیم چون در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتیم. به این خاطر کارمان سخت تر شد که هدف از همان ابتدا قهرمانی در آسیا بود.


حسینی اضافه کرد: در این مدت حرفهای زیادی شنیدیم اما با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالاتی کار بزرگی انجام دادیم. در آسیا هم در گام آخر کم آوردیم و با اینکه به فینال رفتیم، اما نتوانستیم قهرمان شویم.


مدافع با تجربه سرخپوشان در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد یکسری جزئیات و اتفاقات شوم، چرا که اگر قرار به حرف زدن باشد، باید خیلی از مسائل را بگویم. نمی‌دانم چرا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسئله ورود نمی‌کند که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر چه دوست دارد بگوید. اگر بنا به حرف زدن باشد، ما هم خیلی حرفها داریم. برخی که در حد و اندازه پرسپولیس نیستند به خود اجازه می‌دهند که هر چه می‌خواهند بگویند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش پیشکسوتان هستند؟ خاطرنشان کرد: روی صحبت من پیشکسوتان نیستند بلکه مدیرانی هستند که در تیم‌های دیگر کار می‌کنند و می‌خواهند با این حرفها اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازند.


حسینی اضافه کرد: امسال از همه تیم‌ها دریافتی کمتری داشتیم و تا نیم فصل هم بازیکن جدیدی را نتوانستیم به تیم اضافه کنیم. بازیکنانی هم که آمدند، تا همین اواخر لیگ نتوانستند خودشان را با تیم هماهنگ کنند. جز هواداران کسی را نداشتیم.


کاپیتان سرخپوشان اضافه کرد: در نیم فصل اول زمانی که در بازی‌ها قرار داشتیم، بحث تیم ملی مطرح شد و خیلی‌ها در این زمینه با هم یار شدند تا به پرسپولیس ضربه بزنند اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. بچه‌های ما کار بزرگی کردند و قهرمانی در لیگ برتر کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای هواداران انجام دهیم.
کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد اینکه خیلی از تیم ها معتقد بودند که از پرسپولیس حمایت ویژه می شود، گفت:‌ به مسائل گذشته نگاه کنید، ضربه‌ای که پرسپولیس خورد از همه تیم‌ها بیشتر بود. نتوانستیم بازیکن بگیریم اما برخی تیم‌ها هر کاری خواستند کردند. حالا هم هر چه می‌خواهند می‌گویند. نمی‌دانم چرا کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی به این مسائل ورود نمی‌کند. بازیکنان ما هم حرف‌های زیادی دارند.


حسینی درباره اظهارات علیرضا بیرانوند در یک فایل تصویری و اظهارات او مبنی بر اینکه نمی‌گذارند پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود، ادامه داد: هم بیرانوند و هم سایر بازیکنان آماده این بازی هستند، اما روز دوشنبه با السد قطر بازی داریم که از بهترین‌های آسیاست و تمرکز ما در حال حاضر روی این تیم است. مطمئن هستم که هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا از پرسپولیس حمایت کنند و بعد از آن ما برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم و کاری هم به حاشیه‌ها نداریم. هر کاری هم که می‌کنند مهم نیست، چرا که آماده می‌شویم تا به موفقیت برسیم.


کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به شرایط مالی باشگاه و حقوق عقب افتاده سرمربی تیم اضافه کرد: هر چند که مشکلات مالی ما را خیلی اذیت کرد، اما بچه‌ها تلاش زیادی انجام دادند چرا که هدف از همان ابتدا قهرمانی بود. برانکو حدود هشت ماه پولی نگرفته بود. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم مشکلات ارزی داشت و به سختی این پول را تهیه کرد، اما به هر حال حق برانکو بود چرا که او در این سه سال زحمات زیادی کشید.


وی افزود: خیلی از تیم‌ها خیلی راحت بازیکن خارجی گرفتند و بازیکن و مربیان خود را جابه‌جا کردند، ولی کسی حرفی نزد. ما هم تا اینجا که لیگ تمام شده، حدود 60 درصد پول گرفتیم اما نمی‌دانم این مشکلات حل می‌شود یا نه. دوشنبه بازی سختی با السد داریم و نمی‌توانیم به برخی از مسائل ورود کنیم اما امیدوارم مدیریت باشگاه هم کارش را درست انجام دهد.


کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد مطرح شدن دوباره بحث خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، تصریح کرد: خصوصی‌سازی این دو باشگاه امکان ندارد.

نظرات بینندگان