arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

چرا آیفون من به روزرسانی نمی شود؟ / بررسی علل و پیشنهاد چند راه حل

یکی از مشکلات رایج بین افرادی که گوشی آیفون دارند این است که گوشی آنان به روزرسانی نمی شود. اما اگر با این مشکل مواجه شدید چگونه باید آن را حل کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مشکلات رایج بین افرادی که گوشی آیفون دارند این است که گوشی آنان به روزرسانی نمی شود. اما اگر با این مشکل مواجه شدید چگونه باید آن را حل کنید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برای حل مشکل به روزرسانی آیفون پیش از هر موضوعی باید به این نکته دقت کنید که اصلا چرا آیفون شما به روزرسانی نمی شود. برای حل این مشکل چند مرحله وجود دارد.

به روز رسانی آیفون برای سالم، امن و بدون مشکل باقی ماندن آیفون شما ضروری است. اگر آیفون شما مشکل نصب آپدیت را داشته باشد، احتمالا به این خاطر است که حافظه گوشی کم  است یا اتصال Wi-Fi نامعتبر است.همچنین باید اطمینان حاصل کنید که به روزرسانی برای نصب به صورت خودکار پیکربندی شده است. بنابراین اگر با به روزرسانی آیفون خود مشکلی دارید، چندین احتمال وجود دارد.

 

به روز رسانی خودکار روشن نیست

اطمینان حاصل کنید که به روز رسانی خودکار در برنامه تنظیمات روشن است. اگر در آیفون شا به روزرسانی خودکار نصب نست، ، ممکن است به همین دلیل باشد که گوشی شما به روزرسانی نمی شود. بنابراین مراحل زیر را طی کنید:

_برنامه تنظیمات را باز کنید

_ روی "General" ضربه بزنید و سپس روی "Update Software" ضربه بزنید

_ روی «به روز رسانی خودکار» ضربه بزنید و سپس گزینه را به سمت راست حرکت دهید تا قابلیت را فعال کنید

در حال حاضر تلفن شما باید به طور خودکار بارگیری را به روزرسانی کند و در هنگام استفاده از گوشی شما در طول شب نصب شود.

 

فضای کافی روی آیفون برای نصب به روز رسانی وجود ندارد

حتی اگر تلفن شما کم حافظه باشد، می توانید با اتصال گوشی خود به iTunes یک بروز رسانی نصب کنید. به ویژه احتمال بیشتری برای برخورد با این مشکل در آیفون با 32 گیگابایت وجود دارد.

شما ممکن است بتوانید فضا را برای به روز رسانی با حذف برنامه ها و داده ها از آیفون خود  مهیا کنید. اگر برای نصب به روزرسانی  به اندازه کافی فضا ندارید، گزینه دیگری نیز وجود دارد. اگر شما به یک کامپیوتر با iTunes نصب شده دسترسی داشته باشید، می توانید به روز رسانی را با استفاده از iTunes نصب کنید:

_ iTunes را  روی کامپیوتر خود راه اندازی کنید

_ با استفاده از کابل اتصال، آیفون را به کامپیوتر وصل کنید

_هنگامی که ظاهر شد، روی آیکون آیفون در سمت چپ بالای صفحه iTunes کلیک کنید

_روی «خلاصه» در قسمت سمت چپ کلیک کنید و سپس «بررسی برای به روزرسانی» را در سمت راست کلیک کنید

_روی «دانلود و به روز رسانی» کلیک کنید و به روز رسانی را در گوشی خود نصب کنید

چرا آیفون من به روزرسانی نمی شود؟ / بررسی علل و پیشنهاد چند راه حل

 

شما یک پیام خطا دریافت می کنید

اکثر خطاهایی که در هنگام بروز رسانی رخ می دهد مربوط به مشکل اتصال به سرور اپل است.گاهی اوقات ممکن است یک پیام خطا هنگام تلاش برای نصب به روز رسانی دریافت کنید. رایج ترین اشتباهات عبارتند از: «قادر به بررسی بروزرسانی نیستک» و «عدم تأیید بروزرسانی». هر دو این خطا معمولا مربوط به یک مشکل اتصال هستند. شاید شما اتصال Wi-Fi خود را در طول بروز رسانی از دست داده اید یا یک مشکل سرور وجود دارد:

_ اطمینان حاصل کنید که شما یک اتصال Wi-Fi قابل اعتماد دارید پس به نماد سیگنال Wi-Fi در بالای صفحه نمایش گوشی خود نگاه کنید

_ روی "Try Again" روی ضربه بزنید و ببینید آیا به روز رسانی موفق است یا خیر

_ اگر نه، بروز رسانی را از ابتدا مجددا راه اندازی کنید

_ اگر هنوز کار نمی کند، دوباره به روز رسانی در یک شبکه Wi-Fi دیگر، مانند کار در خانه یا دیگر افراد، امتحان کنید

_به طور کلی ایده خوبی نیست که آیفون خود را  روی یک شبکه عمومی Wi-Fi مانند یک فروشگاه قهوه به روز کنید، زیرا اتصال به اندازه کافی سریع یا قابل اعتماد نیست. در حالی که به روز رسانی در حال انجام است، Wi-Fi خود را خاموش نکنید یا محدوده شبکه Wi-Fi را ترک کنید..اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع به کار، باتری گوشی شما پر است، یا در هنگام بروزرسانی تلفن خود را شارژ کنید.

برچسب ها: آیفون ، فناوری
نظرات بینندگان