arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حل مشکل به روزرسانی آیفون تا معرفی صندلی هوشمند کودک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از مشکلات رایج بین افرادی که گوشی آیفون دارند این است که گوشی آنان به روزرسانی نمی شود. اما اگر با این مشکل مواجه شدید چگونه باید آن را حل کنید؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی تاشو سامسونگ با یک شکست جدی رو به رو شد و در نخستین عرضه آزمایشی خود عملکردی به شدت ناامید کننده را به نمایش گذاشت.اکنون این برند کره ای چه شرایطی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد جمعیت بی خانمان های سان فرانسیسکو طی دو سال اخیر رشدی چشمگیر داشته است. این رشد  17 درصدی زنگ خطری جدی برای افرادی است که در سیلیکون ولی فعالیت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران در آزمایشگاه های Puro Sound Labels در انگلستان نوعی هدفون برای حذف صداهای محیط ویژه کودکان طراحی کرده اند که می تواند هر نوع آلودگی صوتی را از میان بردارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از ربات ها برای کمک به فضانوردان و انجام برخی از وظایف کوچک و بزرگ موضوعی جدید و عجیب نیست، اما اخیرا ناسا طرحی را آغاز کرده که بر اساس آن ربات ها را برای مراقبت و تعمیر فضاپیماها مورد استفاده قرار می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

صندلی ماشین هوشمند شرکت 4Moms یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که برای والدین پر مشغله بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان