arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

قیمت دلار ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان شد/ ریزش ۵۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

سیر نزولی قیمت‌ها که از صبح امروز در بازار ارز تشدید شده است درحالی کماکان ادامه دارد که دلار از کانال ۱۴ هزار تومانی صرافی‌های بانکی با کاهش چند مرحله‌ای نسبت به صبح، وارد کانال ۱۳ هزار تومان شده است.صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به صبح امروز، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت دلار به ۱۳۹۰۰ تومان رسید / ادامه سیر نزولی قیمت‌ها
همزمان با کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد و البته کاهش چند مرحله‌ای قیمت‌ها در صرافی‌های بانکی، هم اکنون قیمت دلار ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان شده است.

به گزارش «انتخاب»، سیر نزولی قیمت‌ها که از صبح امروز در بازار ارز تشدید شده است درحالی کماکان ادامه دارد که دلار از کانال ۱۴ هزار تومانی صرافی‌های بانکی با کاهش چند مرحله‌ای نسبت به صبح، وارد کانال ۱۳ هزار تومان شده است.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به صبح امروز، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به صبح امروز ۵۵۰ تومان کاهش یافته است.

 ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان