arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

انفجار و حریق در یک مغازه مکانیکی/احتمال گرفتار شدن چندین نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق و انفجار در یک مغازه مکانیکی خبر داد و گفت: احتمال دارد افرادی در زیر آوار گرفتار شده باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق و انفجار در یک مغازه مکانیکی خبر داد و گفت: احتمال دارد افرادی در زیر آوار گرفتار شده باشند.

جلال ملکی  درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۲۱ انفجار در یک مغازه به آدرس بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به بزرگراه جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۴ طبقه بود که در ضلع جنوبی حیاط آن یک مغازه یک طبقه به وسعت ۲۵ متر وجود داشت و در آن فعالیت‌های صافکاری و مکانیکی انجام می‌شد یک انفجار رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: زیرزمین این مغازه با همین وسعت نیز بر اثر انفجار کاملا شعله‌ور و مغازه به طور کامل تخریب شده است. همچنین دو دستگاه خودرو پراید و سمند که کاملا شعله‌ور بود نیز در حال خاموش شدن است.

ملکی تصریح کرد: با توجه به شعله‌وری و تخریب کامل مغازه آتش‌نشانان در حال بررسی هستند تا چنانچه افرادی در زیر آوار گرفتار شده‌اند را خارج کنند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان