arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

مسی، آقای لالیگا

دهمین لالیگا برای لیونل مسی نمی‌توانست تا این اندازه کامل باشد. ستاره بارسلونا که عنوان قهرمانی را با تیمش به دست آورد نه تنها آقای گل لالیگا شد و برای ششمین بار (۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) جایزه پیچیچی را به خود اختصاص داد بلکه در اغلب آمارها در رتبه نخست قرار گرفت. مهاجم آرژانتینی که به کسب کفش طلای اروپا هم نزدیک است توانست ۳۶ گل به ثمر برساند. او مانند پابلو سارابیا (بازیکن سویا) ۱۳ پاس گل داد و در جایگاه اول قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسی، آقای لالیگا

مهاجم بارسلونا در اغلب آمار لالیگا بالاتر از دیگر بازیکنان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، دهمین لالیگا برای لیونل مسی نمی‌توانست تا این اندازه کامل باشد. ستاره بارسلونا که عنوان قهرمانی را با تیمش به دست آورد نه تنها آقای گل لالیگا شد و برای ششمین بار (۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) جایزه پیچیچی را به خود اختصاص داد بلکه در اغلب آمارها در رتبه نخست قرار گرفت. مهاجم آرژانتینی که به کسب کفش طلای اروپا هم نزدیک است توانست ۳۶ گل به ثمر برساند. او مانند پابلو سارابیا (بازیکن سویا) ۱۳ پاس گل داد و در جایگاه اول قرار گرفت.

مسی همچنین بیشترین شوت را به سمت دروازه زد (۱۷۱). ضربات در چارچوب این بازیکن نیز از همه بیشتر بود (۸۷)، همچنین توانست ۹۲ بار موقعیت خلق کند.

علاوه بر این ستاره آرژانتینی بیش از دیگر بازیکنان بیرون از محوطه جریمه گلزنی کرد (۹). آمار مسی در ضربات آزاد ۶ گل است. هیچ بازیکنی به اندازه مهاجم بارسلونا هت تریک نکرد (۳). ضربات مسی ۱۰ بار به تیرک برخورد کرد که کریم بنزما با ۶ شوت پس از او قرار دارد.

مسی، آقای لالیگا

نظرات بینندگان