arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

تاثیر نامحسوس نوسانات ارزی بر قیمت محصولات تکاب CNG

این محصولات سی ان جی دارای استاندارد و نشان کیفیت کالا بوده و چندین سال است که در عرصه تولید، همپای برند های خارجی روانه بازار شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولیدات داخلی خودرو، شرکت تکاب CNG می باشد. در این شرکت قطعات اصلی و مورد نیاز شرکت های بزرگی چون ایران خودرو و سایپا، جهت گاز سوز کردن ماشین آلاتشان، تولید می شود. این محصولات سی ان جی دارای استاندارد و نشان کیفیت کالا بوده و چندین سال است که در عرصه تولید، همپای برند های خارجی روانه بازار شده است. نام و نشان این کالای ایرانی از تعمیرکاران خودرو گرفته تا اینکه به شرکت تکاب CNG رسیدیم. هم اکنون نیز در خدمت مدیر بخش تولید این کارخانه می باشیم، تا از نظرات ایشان در مورد تولید محصولات و معرفی آن ها بهره مند شویم.

جناب آقای امیدقلمی نظر شما در مورد محصولا تکاب CNG و مقایسه آن ها با نمونه های مشابه چیست؟

خدمتتان باید عرض کنم، که شرکت تکاب CNG حدود 10 سال است که پا به عرصه تولید این قطعات گذاشته است. خدا را شاکریم که در این زمینه تا به امروز هیچ گونه کوتاهی در کیفیت کالا های تولیدی نداشته ایم. آنچه بیش از هر چیز برای مدیریت این شرکت مهم است، رضایتمندی و امنیت سرنشینان خودرو ها می باشد. از این رو همه دقت و سعی ما در این خصوص می باشد. ما هرگز به دنبال مونتاژ کردن قطعات CNG خارجی نبوده ایم. زیرا همیشه در نظر داشتیم که محصولاتی با کیفیت تر از آن ها و مطابق با شرایط زندگی ایرانی ها تهیه کنیم. محصولی که از هر لحاظ بومی بوده و با منطبق با شرایط آب و هوایی ایران است.


محصولات شرکت تکاب CNG

جناب آقای امیدقلمی نوسانات ارزی شدید، چه تاثیری بر قیمت محصولات CNG داشته است و کدام یک از محصولات رشد قیمتی چشمگیر داشته اند؟

از آنجایی که ما تولیدات خودمان است را عرضه می کنیم و کمترین وابستگی را به خارج از کشور داریم، نوسانات ارزی تاثیر زیادی بر محصولات CNG نداشته و ما با درصد کمی افزایش قیمت نسبت به قبل، آن را در اختیار خودرو سازان و انبوه فروشان قرار می دهیم. در مورد اینکه کدام یک از محصولات مان افزایش چشمگیر داشته است، باید عرض شود که به دلیل حساس بودن سنسور فشار مخزن گاز، معمولا این محصولات تحت نوساناتی بوده اند، اما این نوسانات به اندازه ای نبوده که تفاوت چشمگیری نسبت به سال قبل و یا شش ماه قبل داشته باشد.

هدف ما تامین رضایت مشتریان است، نه سودآوری کلان از خریداران. از این رو همیشه قیمت ها را با نرخ بازار چک کرده و میانگینی قابل قبول برای آن ها در نظر می گیریم. همین تصمیم ما باعث شده است که تعداد مشتریان ما هر روز، بیشتر از روز قبل باشند.

نحوه خرید محصولات شرکت تکاب cng چگونه است؟

تامین کنندگان و مصرف کنندگان عزیز میتوانند با مراجعه به سایت تکاب cng به آدرس takab-cng.ir محصولات شرکت را بصورت اینترنتی خریداری کرده و همچنین خرید قطعات سی ان جی بصورت تلفنی به شماره تماس 02165608280 امکانپذیر می باشد.برای دریافت تخفیف های ویژه خرید قطعات شرکت تکاب شما عزیزان میتوانید به صفحهات اجتماعی تکاب سی ان جی به آدرس takab_cng مراجعه فرمایید از تخفیف های فوق العاده این شرکت استفاده نمایید.

 

نظرات بینندگان