arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

تهیه مواد اولیه روغن با ارز دولتی، فروش با برند جعلی و نرخ آزاد!

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از یک کارگاه تولیدی در ماهدشت کرج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از یک کارگاه تولیدی در ماهدشت کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک کارگاه بسته بندی و توزیع روغن قاچاق در ماهدشت کرج، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران به منظور بررسی موضوع به محل کارگاه اعزام در بازرسی از آن جا ۱۲۰ هزار لیتر روغن قاچاق کشف و در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

سرهنگ نادر بیگی ادامه داد: مأموران در بررسی مدارک کارگاه مطلع شدند تولید کنندگان، مواد اولیه روغن‌ها را به صورت قاچاق و با ارز دولتی خریداری کرده و پس از تولید و بسته بندی با قیمت آزاد و با نصب برندهای معتبر جعلی به فروش می‌رساندند که تاکنون مقادیری روغن خوراکی قاچاق نیز به فروش رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و حمایت از تولید داخلی به صورت مداوم طرح‌های منطقه‌ای کنترل و بازرسی انبارها و شرکت‌ها در دستور کار پلیس البرز است.

نظرات بینندگان