arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰

جاسبي: 50 درصد زمين هاي دانشگاه آزاد سند مالکيت منگوله دار ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 45 تا 50 درصد زمین های این دانشگاه در سراسر کشور سند مالکیت منگوله دار ندارد.

 جاسبی در پانزدهمین همایش معاونان عمرانی این دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات از مدیران عمرانی خواست اسناد زمین ها را قطعی کنند تا مشکلی پیش نیاید. وی همچنین گفت:‌ زمین هایی که برای استفاده عمرانی آموزش به شکل اجاره استفاده می شود باید به شرط تملیک باشد نه اجاره دائمی.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه در ساخت و ساز عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های دولتی را پشت سر گذاشته است گفت: ساختمان های دانشگاه آزاد در بیشتر شهرهای کشور به عنوان ساختمان های نمونه مورد تحسین قرار گرفته است.

جاسبی همچنین به موضوع هدفمند کردن یارانه ها و تأثیر آن بر افزایش هزینه های عمرانی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: 30 درصد هزینه های دانشگاه آزاد با اجرای این قانون افزایش پیدا کرده در حالیکه متوسط افزایش شهریه دانشجویان 3 درصد بوده است.

وی افزود: البته نباید نگران هدفمند کردن یارانه ها باشیم زیرا این اقدامی مهم ، بزرگ و تأثیر گذار بر آینده اقتصاد است و باید با قدرت و اعتماد و اهتمام، ساخت و سازها در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه پیدا کند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر توجه به ایمنی خوابگاه ها ، زیباسازی ساختمان های دانشگاه آزاد و هوشمند سازی آن تاکید کرد.
نظرات بینندگان