arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

چهار پرواز به مقصد تهران، به دلیل شرایط نامساعد جوی در اصفهان فرود آمدند

چهار پرواز داخلی و خارجی مقصد تهران به دلیل وضعیت نامساعد جوی سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه در فرودگاه اصفهان به زمین نشستند. مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: از مجموعه این پروازها یک پرواز خارجی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) و سه پرواز دیگر داخلی به مقصد فرودگاه مهرآباد بودند که به دلیل شرایط نامساعد جوی در اصفهان فرود آمدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چهار پرواز داخلی و خارجی مقصد تهران به دلیل وضعیت نامساعد جوی سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه در فرودگاه اصفهان به زمین نشستند.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموعه این پروازها یک پرواز خارجی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) و سه پرواز دیگر داخلی به مقصد فرودگاه مهرآباد بودند که به دلیل شرایط نامساعد جوی در اصفهان فرود آمدند.

محمدحسین عمادی گفت: پرواز شماره 513 شرکت هواپیمایی آسمان مسیر استانبول به فرودگاه حضرت امام(ره) مقارن ساعت 23 و 15 دیشب در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

وی اضافه کرد: پرواز شماره 3470 شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر اهواز به مهرآباد، ساعت 23 و 30 دیشب و پرواز شماره 3885 شرکت هواپیمایی آسمان، مسیر کیش به مهرآباد ساعت پنج دقیقه بامداد در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
وی ادامه داد: پرواز شماره 7080 شرکت هواپیمایی کیش ایر، مسیر کیش به مهرآباد نیز ساعت 10 دقیقه بامداد در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پروازهای یاد شده پس از بهبود شرایط جوی بامداد امروز اصفهان را به قصد فرودگاه های مقصد ترک کردند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به شهرهای نجف و بغداد عراق ، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.
همچنین علاوه بر شرکتهای هواپیمایی فعال داخلی ، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

نظرات بینندگان