arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

اعلام محدودیت‌های جاده چالوس در تعطیلات پیش‌رو

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت ۶ روز سه شنبه (۷ خرداد ماه) از محورهای کرج - چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و دوشنبه (۲، ۳ و ۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز دوشنبه (۶ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

نظرات بینندگان