arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

فخرالدینی: آذری باشد، در ذوب‌آهن می‌مانم/ می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم

میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر در نیم‌فصل اول کمی بهتر نتیجه می‌گرفتیم، در پایان فصل به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا می‌کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد تیمش در فصل گذشته گفت: متأسفانه در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و اتفاقاتی رخ داد که امتیازهای زیادی از دست دادیم، ولی در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد. خدا را شکر که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفتیم و در جدول لیگ برتر در نیم‌فصل دوم، از لحاظ امتیازگیری در رده سوم قرار گرفتیم. اگر در نیم‌فصل اول کمی بهتر نتیجه می‌گرفتیم، در پایان فصل به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا می‌کردیم. امیدوارم که این اتفاق در فصل آینده رخ دهد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل آینده هم در جمع ذوبی‌ها بماند، تأکید کرد: من یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم، ولی هنوز چیزی مشخص نیست. باید دید شرایط باشگاه برای فصل بعد چطور است و آیا ممکن است تغییراتی ایجاد شود یا خیر.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد مخالف تغییرات مدیریتی در ذوب‌آهن است، تصریح کرد: من بازیکن هستم و باید در مورد وظایف خودم صحبت کنم. فقط باید در مورد سعید آذری بگویم که ایشان از بهترین مدیران ورزشی ایران است و اگر در ذوب‌آهن باشد من هم در این تیم می‌مانم.

نظرات بینندگان