arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

لقب پیونگ‌یانگ به «جو بایدن»؛ شخصی احمق با بهره هوشی پایین

پس از توهین یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 آمریکا به «کیم جونگ اون» ، خبرگزاری رسمی کره شمالی این شخص را فردی با «بهره هوشی پایین» خطاب کرد.این خبرگزاری بایدن را فردی «احمق با بهره هوشی پایین» و «انسانی بی‌بهره از خصیصه‌های اولیه بشری» خطاب کرد. این خبرگزاری در بخش دیگر نوشت، این شخص بی‌ارزش است و نباید در انتخابات به او دل بست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کره شمالی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و معاون سابق رئیس جمهور این کشور را فردی با «بهره هوشی پایین» لقب داد.

به نوشته وبگاه «پی‌بی‌اس» جو بایدن روز شنبه در کارزار تبلیغاتی خود در شهر «فیلادلفیا» با انتقاد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور، وی را به کرنش به «ولادیمیر پوتین» و «کیم جونگ اون» سران روسیه و کره شمالی متهم کرد و این دو را دیکتاتور و ستمگر لقب داد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز روز چهارشنبه در واکنش به این ماجرا لفاظی‌های بایدن را اقدامی با انگیزه‌های سیاسی خواند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نامزد انتخابات 2020 آمریکا را فردی «احمق با بهره هوشی پایین» و «انسانی بی‌بهره از خصیصه‌های اولیه بشری» خطاب کرد. این خبرگزاری در بخش دیگر نوشت، این شخص بی‌ارزش است و نباید در انتخابات به او دل بست.

هنوز از سوی دفتر جو بایدن واکنشی در این زمینه منتشر نشده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ نیز چندی قبل با اظهار نظری مشابه بایدن را فردی با بهره‌ هوشی پایین توصیف کرد.

جو بایدن نیز به تازگی در میان حامیانش در «کارولینای جنوبی» اظهارات ترامپ را «حرف‌های مسخره» توصیف کرد و گفت: «لقب‌های زیادی هست که مایلم به این آدم بدهم. مثلا می‌توانیم با دلقک شروع کنیم.»

نظرات بینندگان